Myjka ultradźwiękowa z Lidla

Była w promocji wczoraj. Tania, z wyglądu całkiem rozsądna,
poleciałem, kupiłem.

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091221.p.Urzadzenie_do_czyszczenia_ultradzwiekami

I niestety, dziś ją oddałem spowrotem. Użyłem jej zaledwie raz, do
czyszczenia bransoletki od zegarka. Wyczyściła pięknie, ale wydawała
przy tym bardzo dziwne odgłosy, co najmniej jakby czyściła nie
ultradźwiękami, ale całą masą szczot drucianych i przynajmniej
jednym rytmicznie postukującym młotkiem. I to był ten jedyny raz,
kiedy się dało ją użyć, przy drugim razie już jedynie bardzo
cichutko zamruczała, po czym przestała objawiać jakiekolwiek
zauważalne efekty produkowania ultradźwięków. Przypuszczam, że
oderwał się przy pierwszym użyciu przetwornik.

Tak więc potencjalnych innych napaleńców przestrzegam. O ile w Lidlu
można techniczne rzeczy kupić naprawde niezłe za psie pieniądze, tak
ta myjka do takich nie należy.

Natomiast ciekawostka - wykupili te myjki na pniu. A jak dziś
oddawałem swoją, to iluś emerytów (!!!) ich szukało, bądź mnie
pytało, gdzie jeszcze znalazłem. Po co im to? Do czyszczenia protez?
Moczenie na noc w szklance nie jest już trędi?

J.

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

O... czytam ich oferte i tez to znalazlem, sprawdzilem po ile sa podobne na
allegro i drozsze byly (Te same ktos sprzedawal 100% drozej...). Ale dzieki za
ostrzezenie, w sumie zrezygnowalem sam ale przekonales mnie dodatkowo.

Mam troche tanich urzadzen z LIDLA i sa wykonane poprawnie i nic nie zawiodlo
do tej pory, albo miales pecha albo taka seria?

Hmmm a szukales innych opini, moze ktos to testowal jeszcze. Przyjeli do
reklamacji czy oddali kase (nie maja obowiazku)? Raz gosc przy mnie cos
reklamowal ze nie daje napiecia (jakas bzdurna stacja do odpalania auta z
akumulatorkiem zelowym w srodku) ale nie wiem jak to sie skonczylo :)

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

Może. Nastawiony byłem na wymianę na inny egzemplarz, ale niestety
nie było, więc zwróciłem. Nie robili żadnych problemów, nic się nie
czepiali, po prostu oddali należność i tyle.

J.

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091221.p.Urzadzenie_do_czyszczenia_ultradzwiekami

tez kupilem
dziala bezproblemowo tak jak powinna
cicho z lekkim bzyceniem ;]

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

Hej, chce ta moja porownac z Twoja (ja mam z Aldi)

Myslalem ze bedzie lepiej i efektowniej czyscic...

Podlaczylem do watomierza i wyszlo że ciągnie ledwo 30W a miała mieć 50W!

Zrobisz test? Wez wytnij ze spozywczej folii ksztalt denka koszyczka, nalej 2cm
wody, wloz sama folie bez koszyczka. Wlacz na 480sekund i powiedz ewentualnie
wyslij fotke, gdzie i jak intensywne sa zniszczenia na folii?

U mnie centrum folii sie rozpadlo (dziura jak 5zl jak nie wiecej) a wczesniej
stopniowo byly tam mini otwory. Dodatkowe zniszczenia sa glownie 1cm w okolo
obrysu folii, jest sporo miejsc w ogole nie tknietych przez kawitacje.

Wniosek taki ze rozklad babelkow nie jest rownomierny i czysci glownie na
srodku... cudow sie nie spodziewalem bo pewnie jeden przetwornik ale wanienka
jest mala :(

Po wlaczeniu woda sie "marszczy" ale fale sa bardzo plaskie, nic sie od scianek
nie odbija.

Jesli mozesz zrobic test z folia ALU i zmierzyc ile wat ciagnie to bymbyl
wdzieczny.

Dodatkowo prosze zmierz ile ma dluzsza srednica tej elipsy=wanienki, chce
zobaczyc czy jest wieksza od tej mojej.

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

He he he ale wesołe :-(, ale zapewniam że Ciebie to tez nie ominie, i
zapewniam że nawet nie zauwazysz kiedy się to stanie i sam bedziesz
pytał o myjki :-).

Ja jeszcze nie jestem emeryt (ciekawe czy doczekam bo bzdurni politycy
takowe trendy prezentuja że ciągną ten wiek do 100 lat chyba) ale nie
mogłem spokojnie tego nie skomentować.

Brak szacunku dla starszych to brak dobrego wychowania a za to niestety
emeryci są winni. Widzicie emeryci, niestety kij ma dwa końce to ze
młody w odpowiednim czasie nie dostał lania to teraz ma taki stosunek a
nie inny i sobie szutki z Was robi. Ja dostawałem w dupe regularnie i
nigdy nie zdobyłbym sie na takie żarciki. Dziś pieszczą, chronią,
chołubią i takie tego efekty. Może młody sie trochę zawstydzi ale nie
jestem tego pewien, bo to przecież dziś nie trendy !.

pozdr
AK

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

Eee... Dzisiaj Wigilia, a Ty się czepiasz :).

Wesołych Świąt

Artur(m)

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

Świeta Racja
Wesołych Świąt
:-)
pozdr
AK

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
ja tam nic obrazliwego nie widze, mozna i czyscic jakies wibratory tez, chyba
ze nie zmiesci sie do tego pojemnika ;-)

Bylismy na ksiezycu, liczymy milion operacji na sekunde a nie mozemy
zmodyfikowac czlowieka tak aby zeby mu odrastaly. Moze kiedys.

Tak czy siak pewnie myjek i u mnie nie ma a do jednej sie przymierzalem. To
zmywa brud tez magicznie? Wsadzam okulaty, lupe, szkielko i samo z siebie bez
pocierania wyczysci? Oczywiscie woda z "ludwikiem" albo alkohol izoprobylowy i
samo dziala?

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091221.p.Urzadzenie_do_czyszczenia_ultradzwiekami

stad pewnie wzial pomysl na czyszczenie protez :]

Wiecej hoptymizmu i poczucia humoru zycze, spadam na wigilie.

P.S

http://www.hoopcola.pl/#/detailsaction

A tutaj szanowana rada moherowa pokazala ze trzeba cenzurowac nawet pomyslowe i
ciekawe reklamy. Uh...

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
UBF%ytkownik Papkin napisaB3%:

DziaB3%a. Jak zapewniona jest droga grawitacyjnego opadania zanieczyszcze=
F1%20
poniBF%ej przedmiotu czyszczonego to nie trzeba robiE6% nic, jeB6%li nie =
-20%
wystarczy lekko poruszaE6% przedmiotem, zamieszaE6% kB1%piel BF%eby brud =
nie20%
osiadB3% z powrotem. NaprawdEA% skutecznie odkleja wszelkie zanieczyszcze=
nia20%
- w koF1%cu metoda uBF%ywana przemysB3%owo i pewnych operacji czyszczenia=
20%
obecnie nikt sobie bez ultradBC%wiEA%kF3%w nawet nie prF3%buje wyobraziE6%
2E%

WaBF%na sprawa z zakresu BHP 3D% powyBF%ej kilkunastu sekund czyszczenia =

naprawdEA% lepiej nie staE6% przy myjce - jak siEA% okulary raz na tydzie=
F1%20
oczyB6%ci to nie ma sprawy ale jak siEA% caB3%y dzieF1% myjki uBF%ywa to =
naleBF%y20%
wB3%B1czyE6% i wyjB6%E6 do innego pomieszczenia - myjka powinna mieE6% =
wyB3%B1cznik20%
czasowy ograniczajB1%cy czas pracy i opF3%BCniacz startu. Bo na dB3%uBF%
szB1% metEA%20
po uszach jednak daje.

--20%
Darek

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
Nawet tlusty odcisk palca zejdzie bez sladu ale musi byc detergent? W sumie
moglem to sobie kupic, teraz juz pewnie sladu po tym nie ma w Lidlach :-(

Wlasnie przed chwila uzywalem nitownicy tez w Lidlu zakupionej (20-30zl chyba
kosztowalo pudelko z nitownica i kompletem roznych nitow). Kilka razy na rok
tego czlowiek uzyje ale jest zadowolony, do amatorskich zastosowan dobre.
Jeszcze panel od domofonu musze przynitowac ;-)

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
aha, sa jakies rzeczy ktorych wsadzac do tej myjki NIE wolno? Przykladowo
zegarek niby wolno a moze takie drgania potrafia urwac kwarc albo inne
spustoszenie zrobic? Rzecz jasna nie wsadzamy urzadzen nie hermetycznych ale
chodzi o jakies niby odporne na wode a wrazliwe na uszkodzenie przez drgania.

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

Nie wiem jak z wodoszczelnością takiego zegarka. Pamiętaj, że uszczelki
są posmarowane a detergent + ultradźwięki tworzą niesamowicie dobrą
mieszaninę penetrującą. Po prostu możesz prędzej wcisnąć wilgoć do
środka, niż uszkodzić kwarc. Wiem jak działają przemysłowe myjki.
Odpadała źle położona powłoka kadmowa, dlatego bałbym się nawet
przestawienia trymerka regulującego dokłądność chodu. Bez konsultacji z
zegarmistrzem tego bym nie robił.
Maciek

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

W instrukcji od tej myjki stało, że zegarków myć nie wolno. Na
wyposażeniu był specjalny uchwyt do zegarków powodujący, że myta
była tylko bransoleta, sam zegarek nie.

J.

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

Amen. Nie znałem instrukcji ale wiedziałem co prawdziwa myjka potrafi
zrobić.
Swoją drogą z mojej bransolety brud wymywam w strumieniu ciepłej wody.
Pod kranem.
Maciek

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

To nie to samo. Swoją zwykle tak czyściłem i wiem, jaka jest
skuteczność strumienia ciepłej wody. To jedyne użycie mojej myjki
tyczyło tejże właśnie bransolety, ona się po tych 3 minutach
sterylna niemalże zrobiła, w każdym załamaniu i normalnie przez wodę
raczej niedomywanym zakamarku na łączeniach segmentów lśniło.

J.

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

A gdzie Ty tu widzisz brak szacunku dla starszych? W uwadze o
emerytach? Czyszczeniu protez w szklance? Możesz napisać, gdzie tu
konkretnie jest ten brak szacunku?

Skąd wiesz, że jestem młody? Tylko stąd, że temat sztucznych szczęk
jest mi obcy? No cóż, może moi meryci odpowiednio wcześnie nauczyli
mnie dbać o uzębienie po prostu?
A przy okazji: ci żyjący, mnie otaczający emeryci z własnych
sztucznych szczęk potrafią żartować.

Coś mi się zdaje, że dostawałeś zbyt regularnie. Na tyle często, że
poczucie humoru z Ciebie wytłuczono. A szkoda, bo takie strojenie
fochów w stylu "o jak ja się strasznie urażony mógłbym poczuć gdybym
chciał, ale masz szczęście, że nie chcę, to tylko palcem pogrożę"
też niezbyt grzeczne jest.

J.

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

O do Jarka dotarło, to dobrze będą jeszcze z niego ludzie.

A żart Jarku w polskim języku może być cięty również w kontekście i ten
kontekst właśnie mnie obruszył.

  To widzisz tak samo jak z poziomem obecnych kabaretĂłw, filmĂłw, bajek
..., skeczów i żartów. Ciut dawniej treści tychże utworów były cięte i
dosadne ale podane w sposób kulturalny z klasą dziś jak sie w tej
"sztuce" nie przeklnie, kogoś nie obrazi, nie przewróci kogoś, poniży,
piernie, kopnie, beknie a gorzej zabije itd to nie ma się z czego śmiać.

"Lidl jest tani", wiec emeryt mądra głowa
biegnie więc kupić myjkę do marketu do Krakowa :-).

Nigdzie nie ma, wykupione ? Smutny chodzi i szuka genezy
czemu wciąż musi w szklance trzymać protezy.

A Jarek znalazł, dziwna sprawa, gdzie przyczyna ?
Ĺťe dla emerytĂłw myjek jak nie ma, tak nie ma.

Zepsuł Jarek swoją myjkę ultradźwiękową,
bo czyścił nie ząbki ale bransoletę zegarkową.

Stąd morał prosty wynika
Nie psuj myjek i nie nabijaj się z emeryta.

Poczucie humoru mam a tak wogóle nie zamierzałem nikogo obrażać, choć
fakt i masz 100% rację w święta nie należało się obruszać tez dlatego
mój post pod spodem z życzeniami. Pogalopowałem nieco i jeżeli czujesz
się choć trochę urażony to przepraszam.

pozdrawiam i graba na zgodę !.
- Pax melior est quam iustissimum bellum
– pokój jest lepszy od najsłuszniejszej wojny

AK

Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla

No to jak ktoś potrzebuje to dzisiaj widziałem w Aldi, niestety małżonki
nie mogłem przekonać o celowości tego wydatku a że chwilowo jestem na
bezrobociu to muszę chodzić jak mi zagra:)

Site Timeline