Myjka ultradźwiękowa - biedronka

Witam

W biedronce leżą myjki ultradźwiekowe za coś około 60zł.
Ktoś może nabył takową?
Warto?

--
M.

Re: Myjka ultradźwiękowa - biedronka

Podobne byly w lidlu, po jakims czasie moc ultradzwiekow wyraznie oslabla...
zobacz jak wpie...dala folie ALU profesionalny sprzet (filmy YT), na taki sam
efekt musze u siebie czekac 5x dluzej, no i oslablo. Mam gwarancej na kilka
lat, 2-3 wiec wysle to na reklamacje albo niezgodnosc towaru z umowa. W sumie
pada pewnie tylko element wykonawczy, jak masz cos innego do podmiany to reszta
sprawia wraznei bdb wykonania. No i do elektroniki to to nie jest z tez innego
wzgledu - rozpuszczalnika czy innych syfow tu nie wlejesz bo w okolo plastik.
IPA tego nie rusza ale problem ze zlaniem do butelki z powrotem.

Odp: Myjka ultradźwiękowa - biedronka
Przez przypadek spojrzałem na to, bo sobie przypomniałem ten post.
1) Cena chyba ok. 69 zł.
2) Taki zaczep plastikowy, posrebrzany juz był wytarty i porysowany podczas
oglądania
przez klientów.

Ktoś kiedyś pisał, że ultradźwięki w takich prostych układach generuje
silniczek
i jakiś element plastikowy.
Dopóki się nie rozbierze - nie dowiemy się.
Coraz częściej przekonuję się do urządzeń starszej produkcji, gdzie obudowa
jest z metalu,
szybka ze szkła, a nie jak teraz plastik o grubości ~ 0,4 mm.

Sylwester Łazar
Re: Myjka ultradźwiękowa - biedronka

No bez jaj, w takiej myjce częstotliwość wynosi kilkadziesiąt kHz, zrobienie
tego silniczkiem i mimośrodem (czy choćby taką a'la wibrą z komórki) to by
niezły hardcore był. Przetwornik piezo tam IMO siedzi. I on tez właśnie w
tanim badziewiu lubi sobie paść.