MyArrow - czy dostępne w Polsce ?

Z tego co widzę na stronie NXP, dystrybutorem niektórych elementów jest
MyArrow - niestety zarejestrować się można tylko z USA lub Kanady.
Czy u nas jest to jakoś dostępne ? Mają jakiegoś przestawiciela ?

Albo inaczej : NXP ma w ofercie np. TDA18271 (tuner) - gdzieś to można poza
MyArrow dostać w ilościach detalicznych ?
NXP chyba oferuje sample - no ale potem to jednak chciałbym kupić np 100
szt. I co wtedy ?

Re: MyArrow - czy dostępne w Polsce ?
z tego co widzę, to jest www.arrowce.com - no ale też kurcze nie obejmuje
naszego pięknego kraju...
No o co chodzi ? ?

Re: MyArrow - czy dostępne w Polsce ?

    Jest w www.digikey.com .
--
Filip.

Re: MyArrow - czy dostępne w Polsce ?

A w jakim kraju mieszkasz? Do wczoraj Warszawa była jeszcze w Polsce, ale
jeszcze nie słuchałem radia...

Na stronie Arrow (http://www.arrowce.com/about/offices ) jest coś takiego:

POLAND - Arrow Electronics Poland Sp. z o.o.
ul. W. Rzymowskiego 53
02 - 697 Warszawa
Tel.: +48 22 55 88 28 2
Fax: +48 22 55 88 28 3

Waldek

Re: MyArrow - czy dostępne w Polsce ?

Nie no, jasne. Ale co to za "przedstawiciel" co maila nie posiada...
Ja bym chciał się ładnie zarejestrować na www i robić shopping w web storze
:)
Ale pewnie, jak taka technologia jest dla polskiego klienta niedostępna, to
może i pożyczę gdzieś fax... :)

Re: MyArrow - czy dostĂŞpne w Polsce ?

storze

poszukaj lepiej - ja w grudniu składałem u nich zamówienie e-mailowo :-)

--
Pozdr.
Michał

Re: MyArrow - czy dostępne w Polsce ?

Nie musisz - 5 minut szukania
http://www.arrowce.com/en/contact/officelocator?country=pl&zipCode=&x55%&y11 %
masz strzałkę do kontaktu mailowego i stronki z rejestracjš ale ....w de min
260 sztuk ;-)
Pzdr. MM

Re: MyArrow - czy dostępne w Polsce ?

No racja, przedwczeœnie się zirytowałem :)

No tak, zauważyłem tš przykrš informację... :) żeby chociaż z 50, czy 100
powiedzmy...
Ale 260 ?? No to ani przypišł ani przyłatał...
Gdzieby to wydobyć ? Tylko nie piszcie że z tunerów do PC ...bo na to to już
wpadłem :)

Re: MyArrow - czy dostępne w Polsce ?

Wiele produktów "rzadko sprzedawanych" jest doste;pna w opakowaniach
(pude?ko, sztanga, szpula). Z tego wynikaja; czasami dziwne ilos'ci.
Jakies' pamie;ci by?y na przyk?ad w opakowaniach po 539 sztuk (11 palet po
7x7 pól).