multimetr- Kyoritsu ?

Witajcie,
jako, że czasem potrzebuję użyć multimetru w nazwijmy to trudnych warunkach
otoczenia - coś pomierzyć w szafach sterowniczych, w instalacjach w
budynkach, pod maską w aucie, gdzieś położyć w brudzie, wrzucić do skrzynki
z narzędziami itp. a szkoda mi Proteka 506 w takich sytuacjach pytanie do
Was jaki niedrogi miernik wziąć pod uwagę - znalazłem Kyoritsu KEW1009 -
wystarczy mi pomiar U, I, R + zwarcia, ew. diody, to wszystko,
są jakieś alternatywy jakościowe w takich pieniądzach do 150zł?
dzięki

brat

Re: multimetr- Kyoritsu ?

15 mierników po 10zl, starczą na lata

Re: multimetr- Kyoritsu ?

Jesli nie ma nacisku na prady zmienne - to moze pare takich za
15-20 zl ?
Male, baterie oszczedzaja, nie szkoda ..

J.

Re: multimetr- Kyoritsu ?

mam taki miernik od kilku lat, działa bezproblemowo, uzywałem go na budowach
i itp miejscach, wygląda na mocno zmęczony ale nadal działa. piszczyk
piszczy momentalnie, troche długo zlicza na automatycznym pomiarze, pomiar
rezystora trwa okolo 2 sekund, tak samo napieć, ma osobne gniazdo do pomiaru
pradu tego w mA i A. przy ręcznym ustawieniu wartości pomiarowej pomiar trwa
szybko. ma automatyczny wyłacznik po kilku minutach. ogólnie jestem
zadowolony.

--
VSS
http://vss.pl