multimetr DC + AC równocześnie?

Wiele droĹźszych multimetrĂłw teraz ma N funkcji rĂłwnoczesnych, 3
wyświetlacze + bargraf, odtwarzanie mp4 i bluetoota ;) ale ciężko dojść
do konkretów, a bez sensu kupować kolejne multimetry na próbę.

Potrzebowałbym multimetru który mierzy (najlepiej równocześnie) np napięcie:
- DC, czyli pozornie proste i logiczne, aczkolwiek interesuje mnie albo
wartość średnia, albo truerms, fajnie by dało się to wybrać - mam stary
multimetr Finest, w którym można przełączać truerms (pokazuje wartość
prostokąta +1v/-1v jako 1V) /average (pokazuje wartość 0v dla prostokąta
+1v/-1v), teraz takich funkcji nie widzę.
- AC w postaci truerms (czyli niejako wartość DC + AC)
- samo AC, czyli składowa zmienna niezależnie od składowej stałej,
sygnał puszczony przez jakiś filtr górnoprzepustowy lub coś po stronie
cyfrowej liczone

Chodzi mi o pomiary np zasilaczy - na warsztacie robię pomiary
"testerem" obciążającym, w którym mam zrobiony pomiar DC mutlimetrem1
(po filtrze dolnoprzepustowym) + składowa AC puszczona przez kondensator
i mierzona multimetrem2 truerms. Ale czasem wygodnie by było zmierzyć
coś w terenie, a wyciąganie oscyloskopu nie zawsze jest wygodne, skoro
może są mierniki które pokazują składową zmienną osobno na małym
wyświetlaczyku?