mp3 nietypowe sterowanie playerem

Witam szanowne koleżanki i kolegów.
kupiłem tani mp3 za 10 pln i chciałbym tym sterować za pomocą uC. Napisałem
sobie już wstępny programik i zbudowałem prototyp ale pojawił sie niespodziewany
problem. Moje sterowanie "nie wie" czy w danym momencie mp3 gra czy też nie. Czy
jest jakiś prosty pomysl na sprzężenie zwrotne tak aby moj uklad mogl mieć
informacje czy ma cykl odtwazania czy tez pauzy?
Pozdrawiam Serdecznie Bart.

Re: mp3 nietypowe sterowanie playerem
niespodziewany
Czy

Zapomnialem dodać że Player chodzi na ukladzie ATJ8025 ma on kilka portow in out
ale nie udalo mi sie znaleźć żadnego który zmienialby wartość w zależności od
stanu urządzenia.

Re: mp3 nietypowe sterowanie playerem

budujesz układ za kilkadzisiąt zeta, żeby kontrolować odtwarzacz za dyche?
może lepiej samemu zrobic caly odtwarzacz...

Re: mp3 nietypowe sterowanie playerem
moj uklad kontrolujacy to tez kilka PLN atmega + pare rezystorkow i
kondensatorkow thats all. Budowa odtwarzacza fajne wyzwanie, ale tym razem
wolalbym sie od tego wyrecic - brak czasu.