Mozna lutowac antene do GPS ?

Witam
Chyba siadal mi antena w samochodzie do fabrycznego GPSa. LEzy sobie takie
pudeleczko za szyba. Jak patzre na deske (Fabia) to nie mam pojecia jak ja
rozebrac, aby dostac sie do nawigacji. Czy moge zatem ciachnac kabel i
dolutowac nowa antene ? To bedzie po prostu jeden kabel sygnalowy i jeden
ekran ? Czy przy tych czestotliwosciach pracy mozna smialo takie cos robic,
czy straci sie sporo na sygnale, wprowadzi jakies szumy itp ?

Fantom

Re: Mozna lutowac antene do GPS ?

grup dyskusyjnych:i20or9$une$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Będzie działać

pozdro
blur

Re: Mozna lutowac antene do GPS ?

I tak i nie - antena to najczęściej antena+przedwzmacniacz. Ten
przedwzmacniacz zasilany jest przez kabel antenowy. Dla spokoju ducha
zmierz, jakie napięcie oryginalna antena dostawała i zobacz, czy nowa
sobie z tym poradzi.

Gorzej, jeśli oryginalna antena to antena+wzmacniacz+odbiornik w jednym,
a po kablu leci już np. RS485.
--
Marek Lewandowski

Site Timeline