może ntg ale spróbuje

Witam wszystkich. Ma ktoś może jakieś doświadczenia w programowaniu automatu do wlączania i wyłączania lamp ulicznych? Trochę szukałem ale google milczy na ten temat. Konkretnie chodzi o ustawienie automatu wg stref czasowych i daty. Są tam jakieś dziwne kody i w żaden sposób nie mogę dojść co z czym się łączy i co od czego zależy. Może ktoś ma u siebie w kompie jakieś instrukcje obsługi takich automatów? Jeśli tak to bardzo proszę o przesłanie na priv. Pozdrawiam i z góry dziękuje za zainteresowanie.

Reply to
Janusz

Kolega mi opowiadal, ze widzial kiedys na filmie jak rosjanie programramowali sterowanie oswietleniem placu czerwonego. moge poszukac do niego kontaktu. gghg

Reply to
gghg