Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ? - Page 9

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]

Tak na marginesie, przed kilkoma laty miałem dostęp do dokumentacji
takiego urządzenia przeznaczonej dla lekarzy którzy chcieli go kupić, z
jednej strony konstrukcja tego urządzenia jest naprawdę zaawansowana a
stopień komplikacji uzasadnia po części wysoką cenę ale to całkowicie
zrozumiałe bo jej konstruktorami byli specjaliści nie medycyny tylko
elektroniki którzy z najlepszymi intencjami wypełnili zlecenie twórców
idei urządzenia. Z technicznego punktu widzenia zasada działania
poszczególnych jego bloków była jasno i logicznie wytłumaczona, jako
wiele lat praktykujący elektronik-automatyk nie widziałem w tej części
dokumentacji żadnego naciągania. W rzetelny sposób opisane było, że
jeśli na wejściu pojawi się jakaś częstotliwość to zostanie ona
wzmocniona itd. potem opisywano filtry pasmowo-przepustowe, generatory,
układy zdudniania, blok podobny do pętli PLL tylko literalnie nigdzie
nie było wspomniane skąd te wejściowe częstotliwości miały by się
pojawić i czym ma skutkować wygenerowanie fali o przeciwnej polaryzacji
i odpowiedniej fazie:)

Reasumując między urządzeniem a pacjentem są elektrody i czarna dziura
teorii:)

Część opisu "medycznego" to już całkiem inna historia, nie pamiętam
szczegółów ale utkwiło mi w głowie stwierdzenie, że ponieważ z całego
zakresu częstotliwości poznane jest konkretne działanie tylko niektórych
to należy przyjąć, że podczas terapii można również niejako przy okazji
wyleczyć choroby o których istnieniu lekarz i pacjent nie wiedzą:)

Zupełnie odjazdowo wygląda bibliografia w tej dokumentacji z około 30
pozycji kilka to opublikowane w dziwnych periodykach prace autorĂłw
urządzenia a reszta to wypełniacz czyli akademickie podręczniki podstaw
chemii i fizyki oraz publikacje para- i popularno-naukowe:)

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]

pełne

Ale mnie chodzi o czas,
"przed dwustu laty posłałby na stos "elektronika"

Artur(m)

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]
wyrokĂłw".
drugim

Dlaczego tak uważasz? Fakt, że mam świadomość, że ludzie nie wiedzą jak
działa nauka a konkretny wypadek z tegoż powodu uważam za bzdurę nie
oznacza, że mam zamiar kogokolwiek "nawracać". Przeciwnie
zaproponowałem, że skoro jest przekonany do słuszności tej idei, trzeba
przejść odpowiednią procedurę tj. badania empiryczne, teoria itd... i
niech publikuje, zmienia stan wiedzy. PĂłki co to nie jest nic warte.

JanuszR

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]

Tak naprawę nie czytam wątku:), ale mam szacunek do "niewiedzy".
Bo mam teorię, że w niej jest wszystko.
Myślę ortodoksyjnie wręcz, że w "niewiedzy"
jest zawarta spora cześć współczesnej "wiedzy".
Wszystko wynika z intuicji więc kolejnej części "niewiedzy"
co niewątpliwie może spowodować odrzucenie mojej teorii:).

To tyle nawymądrzania się

Pozdrarwiam
Artur(m)

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]

Prywatnie też mam podobną "teorię" :) Wiedza jest jak domino. Masz coś w
puli a od ciebie zależy jaką kostkę dołożysz, byle pasowała do reszty. W
sumie w jakiejś części świat jaki postrzegamy, nasza rzeczywistość po
części zależy od nas.

JanuszR

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]

i właśnie o to chodzi czy mamy tą kostkę domina i czy potrafimy ja dołożyć .
Kierując sie jedynie tzw. nauką i dowodami naukowymi ( tu zadam pytanie
kiedy dowód jest naukowy a kiedy nie ) zawężamy obszar nieznanego który
istnieje . A odrzucając a priori wszystko co nie naukowe wskazujemy na
własny punkt widzenia . ( punkt widzenia jest wtedy kiedy horyzont myślowy
zawęzi sie do punktu )))). A uporczywe przeczenie faktom o tym ze
Biorezonans nie działa ma jedynie podłoże mniemanologii stosowanej albowiem
wielu osobom pomógł i pomaga dalej. Faktem jest że nie ma dowodów naukowych
ale też nauka tego nie bada , podobnie jak amerykańskie prace nad telepatią
w latach 60 zostały zarzucone wobec braku możliwości interpretacji wyników .
Reasumując jeśli fakty nie pasują do teorii tym gorzej dla faktów ))) i to
mnie rozbawia w całej tej dyskusji .

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]
Obserwacja A, potem B NIE oznacza, że A implikuje B.

Nieprawda. Nauka to badała (podawałem linki) i zazwyczaj (tzn w
ośrodkach niebędących jakimiś dziwnymi placówkami w rosji) doszła do
wniosku, że nie działa.

Jeżeli to naprawdę pomaga tylu ludziom to chyba nie ma problemu z
wykonaniem szerokich badań klinicznych, prawda?

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]

zawsze tylko o to chodzi a cytowanie wiadomości tylko z Internetu jako
jedyne słuszne źródło informacji  to juz zabawne . Jaki złość przeciwników
że na fakt że piszemy o działających  urządzeniach elektronicznych .

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT do OT]

...lekarz jest, doktor - bywa medycyny

Widać nie miałeś nikogo komu lekarz już nie może pomóc.
Wiara umiera ostatnia.
Też tak jak Ty nie chciałbym musieć korzystać z usług żadnego
"naturalistycznego lekarza". Ja i nikt z rodziny.
Życzę zdrowia.

Artur(m)

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
Wybaczcie za to odkopywanie Tutenchamona :>

astmy). Pielgrzymki po lekarzach, szukanie tych

na biorezonans, mimo mojego silnego oporu w tej materii

cyklicznie z lewa na prawo i nazad, albo stoi

L.

[...]

https://www.google.co.uk/#q=Food+Matters+-+Jedzenie+ma+znaczenie

tym problem.

i nic mu nie jest.

Rasta

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

jego roli :)
--
Jacek

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

Sporo fotek jest w necie:

http://tinyurl.com/kvh6stv

L.

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

Hmmm... :)

--
Jacek

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

L.

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
Hello Lisciasty,

Saturday, May 17, 2014, 5:37:57 PM, you wrote:

 RoMan
[...]

Site Timeline