Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

Tak na marginesie, przed kilkoma laty miałem dostęp do dokumentacji takiego urządzenia przeznaczonej dla lekarzy którzy chcieli go kupić, z jednej strony konstrukcja tego urządzenia jest naprawdę zaawansowana a stopień komplikacji uzasadnia po części wysoką cenę ale to całkowicie zrozumiałe bo jej konstruktorami byli specjaliści nie medycyny tylko elektroniki którzy z najlepszymi intencjami wypełnili zlecenie twórców idei urządzenia. Z technicznego punktu widzenia zasada działania poszczególnych jego bloków była jasno i logicznie wytłumaczona, jako wiele lat praktykujący elektronik-automatyk nie widziałem w tej części dokumentacji żadnego naciągania. W rzetelny sposób opisane było, że jeśli na wejściu pojawi się jakaś częstotliwość to zostanie ona wzmocniona itd. potem opisywano filtry pasmowo-przepustowe, generatory, układy zdudniania, blok podobny do pętli PLL tylko literalnie nigdzie nie było wspomniane skąd te wejściowe częstotliwości miały by się pojawić i czym ma skutkować wygenerowanie fali o przeciwnej polaryzacji i odpowiedniej fazie:)

Reasumując między urządzeniem a pacjentem są elektrody i czarna dziura teorii:)

Część opisu "medycznego" to już całkiem inna historia, nie pamiętam szczegółów ale utkwiło mi w głowie stwierdzenie, że ponieważ z całego zakresu częstotliwości poznane jest konkretne działanie tylko niektórych to należy przyjąć, że podczas terapii można również niejako przy okazji wyleczyć choroby o których istnieniu lekarz i pacjent nie wiedzą:)

Zupełnie odjazdowo wygląda bibliografia w tej dokumentacji z około 30 pozycji kilka to opublikowane w dziwnych periodykach prace autorów urządzenia a reszta to wypełniacz czyli akademickie podręczniki podstaw chemii i fizyki oraz publikacje para- i popularno-naukowe:)

Reply to
Padre

Użytkownik "JanuszR" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:j49v5k$dmt$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Ale mnie chodzi o czas, "przed dwustu laty posłałby na stos "elektronika"

Artur(m)

Reply to
Artur(m

Dlaczego tak uważasz? Fakt, że mam świadomość, że ludzie nie wiedzą jak działa nauka a konkretny wypadek z tegoż powodu uważam za bzdurę nie oznacza, że mam zamiar kogokolwiek "nawracać". Przeciwnie zaproponowałem, że skoro jest przekonany do słuszności tej idei, trzeba przejść odpowiednią procedurę tj. badania empiryczne, teoria itd... i niech publikuje, zmienia stan wiedzy. Póki co to nie jest nic warte.

JanuszR

Reply to
JanuszR

Użytkownik "JanuszR" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:j4chfd$ms2$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Tak naprawę nie czytam wątku:), ale mam szacunek do "niewiedzy". Bo mam teorię, że w niej jest wszystko. Myślę ortodoksyjnie wręcz, że w "niewiedzy" jest zawarta spora cześć współczesnej "wiedzy". Wszystko wynika z intuicji więc kolejnej części "niewiedzy" co niewątpliwie może spowodować odrzucenie mojej teorii:).

To tyle nawymądrzania się

Pozdrarwiam Artur(m)

Reply to
Artur(m

Prywatnie też mam podobną "teorię" :) Wiedza jest jak domino. Masz coś w puli a od ciebie zależy jaką kostkę dołożysz, byle pasowała do reszty. W sumie w jakiejś części świat jaki postrzegamy, nasza rzeczywistość po części zależy od nas.

JanuszR

Reply to
JanuszR

W dniu 16.09.2011 13:22, Marek S pisze:

Obserwacja A, potem B NIE oznacza, że A implikuje B.

Nieprawda. Nauka to badała (podawałem linki) i zazwyczaj (tzn w ośrodkach niebędących jakimiś dziwnymi placówkami w rosji) doszła do wniosku, że nie działa.

Jeżeli to naprawdę pomaga tylu ludziom to chyba nie ma problemu z wykonaniem szerokich badań klinicznych, prawda?

Reply to
Michoo

Wybaczcie za to odkopywanie Tutenchamona :>

Mam pytanie, czy pojawiły się jakieś nowe techniczne szczegóły na temat działania aparatów do biorezonansu? Pytam, bo akurat miałem niedawno spore problemy z alergią u syna (w zasadzie to nie wiadomo czy z alergią, lekarze diagnozowali początki astmy). Pielgrzymki po lekarzach, szukanie tych polecanych itp. itd., zwyczajowa droga jaką wielu ludzi przechodziło. Efekt taki, że przybyło nam w domu nieco sprzętu (aparat do inhalacji, plastikowa rura do wziewek, jakieś inne cusie) oraz zestaw leków, włącznie z jakimiś mocnymi w razie nagłych ataków. Nie za wiele to pomagało, dość często mały miał ataki kaszlu, głównie w nocy, ale w dzień też się nagminnie zdarzało. Piguły, wziewki, inhalacje stosowane według poleceń lekarza. W końcu trafiliśmy na biorezonans, mimo mojego silnego oporu w tej materii (poczytałem to co było tutaj opisywane od technicznej strony + dyskusje na elektrodzie), ale dla świętego spokoju zgodziłem się. Efekt jest niesamowity, po trzech wizytach młody przestał zupełnie kaszleć, sporadycznie zdarza mu się raz na kilka dni jakaś mała akcja. Leki odstawione zupełnie.

Przyglądałem się całej operacji, na ustrojstwie jest rząd diodek i zakres od 10Hz do 150kHz, podczas odczulania (czy tam leczenia, jak zwał tak zwał) listwa diodowa świeci sobie albo cyklicznie z lewa na prawo i nazad, albo stoi na jakimś konkretnym zakresie. Miernika nie miałem ze sobą, ale kusi mnie zabrać ze sobą przenośny oscyloskop, o ile będziemy tam jeszcze zaglądać. Ktoś ma pomysł, jak toto można jeszcze pomierzyć? :>

L.

Reply to
Lisciasty

zrób fotki

Reply to
tusk, donald tusk

"Lisciasty" snipped-for-privacy@post.pl wrote in message news: snipped-for-privacy@googlegroups.com... Wybaczcie za to odkopywanie Tutenchamona :>

[...]

Warto zastanowić się co twoje dziecko je i czym oddycha.

Jeśli w budynku bez klimatyzacji wstawiono nowe szczelne okna to może byc z tym problem.

No i najważniejsz, nie rozmawiaj przy dziecku o jego chorobach, bo ono jako posłuszne dziecko a właściwie jego podświadomośc będzie to

wszystko materializować psychosomatycznie. Raczej wmawiaj mu, że jest zdrowe i nic mu nie jest.

Rasta

Reply to
Rasta

Dnia Thu, 15 May 2014 09:57:41 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

Ciekawe co jest w pudełku :) No i ciekawe czy syn wiedział o aparacie i jego roli :)

Reply to
Jacek Maciejewski

W dniu 2014-05-15 18:57, Lisciasty pisze:

A te leki były przepisywane metodą niewidomego artylerzysty, czy były jakieś testy robione? Bo ja w dzieciństwie byłem wzięty na takie badania, gdzie nakłuli mi skórę w 40 punktach, wprowadzili po kropelce alergenu i po minucie było widać, na co jestem uczulony. Przepisali mi wtedy jeden steryd i on załatwia moje problemy do dzisiaj.

Ale to wymaga odwiedzenia alergologa. Zwykłe bździunie z przychodni rejonowej potrafią przepisać antybiotyki na przeziębienie bo tyle się na tym znają. Tymczasem przeziębienie jest chorobą wirusową, a antybiotyki są na bakterie. Co one w takim razie mogą pomóc na bardziej skomplikowane choroby?

Reply to
Tomasz Wójtowicz

W dniu sobota, 17 maja 2014 11:32:36 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

To jest wielkości przemysłowego zasilacza DC o mocy 7kW mniej więcej ;) Sporo fotek jest w necie:

Przypuszczam, że to jakiś generator częstotliwości, ale jak to działa dokładnie to nie wiem, dlatego pytałem.

Autosugestię i placebo wykluczam, chłopak 4-letni, dla niego to była zabawa w siedzenie na fotelu i trzymanie mosiężnych (chyba) kulek w rękach. Wątpię, żeby zasugerował się leczeniem i przestał dusić w nocy ot tak sobie ;)

L.

Reply to
Lisciasty

W dniu sobota, 17 maja 2014 11:59:36 UTC+2 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

Po zaliczeniu stada alergologów trafiliśmy w końcu na polecaną i obleganą panią doktor (na NFZ co ciekawe), do której ludzie z dziećmi walą drzwiami i oknami a na wizytę zapisuje się 3 miesiące naprzód. Badania były wielokrotne, testy skórne i inne czary mary, testów na astmę nie było bo młody za mały był. Dostaliśmy Pulmicort do inhalacji, Xyzal doustnie, Montelukast w pigułach, Berodual awaryjnie i jakieś wziewki ostatnio, nie pamiętam nazwy, prawdopodobnie sterydowe. Czasami toto pomagało, ale prędzej czy później młody zaczynał sesję szczekania dziennego i duszności nocnych. Dopiero po wizycie u znachora bioprądopsuja nastąpiła nagła poprawa. Jakieś bakterie ponoć znalazła i je wytłukła tym zasilaczem, a odczulała chyba na kurz i mleko, musiałbym żonę dopytać o szczegóły.

L.

Reply to
Lisciasty

W dniu środa, 31 sierpnia 2011 21:14:34 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Pic na wode grupy inwestycyjnej. Np. taka metoda dr.Volla robiona tym:

tu:
sie teoretycznie na rezonansie ok. kH do MHz. Wg. tabel z dolegliwosciami, roznice byly rzedu kHz na 1MHZ. Miernikiem analogowym nie da sie:) Kiedys nad tym siedzialem kilka godzin, jedna wielka sciema.

Bylem w tym revitum na badaniu krwi, se mysle poprosze o recepte. Kobita w kitlu powiedziala, ze nie maja uprawnien, zaproponowala mi ziolka za 200-400PLN, ktore moge kupic na miejscu:) Sie wk..ilem i poszedlem do normalnego lekarza:)

Reply to
leming.show

Dnia Sat, 17 May 2014 07:56:36 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

Hmmm... :)

Reply to
Jacek Maciejewski

W dniu sobota, 17 maja 2014 17:34:23 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

I ciężkie jest, podniosłem dyskretnie jak kobita gdzieś się zadziała na chwilę :>

Jak rozumiem, uważasz że to placebo i dzieciak uleczył się autosugestią? :>

L.

Reply to
Lisciasty

W dniu 2014-05-17 16:56, Lisciasty pisze:

Znalazłem coś takiego:

materiale jest odwołanie do prac p. Huldy Clark, która proponuje wynalazek o nazwie zapper. Jest to generator fali prostokątnej (przełączane 2 częstotliwości) zasilany z baterii ok. 9V. Elektrody trzymane są w rękach. Pani Clark publikuje schemat (również montażowy) w internecie oraz różne modyfikacje dostosowane do odpowiednich chorób. Takie coś można zrobić w 10 minut i najdroższy element to bateria 6F22. Natomiast wiele sprzedawanych aparatów to udoskonalone wersje tego, tzn. dodają różne duperele typu migające diodki, wyświetlacz częstotliwości itp. Ten Bicom to może jakaś super wersja zappera.

Reply to
Andrzej
[...]

A dlaczego nie? Jeśli dziecku tłumaczono, że zabieg mu pomoże, to jak najbardziej efekt placebo działa. Dzieci wyjątkowo się do tego nadają.

Astma jest też psychogenna, to nie tylko reakcja alergiczna. Przeżyłem

11 lat astmy dziecięcej, potem miałem przerwę i obecnie od 32 lat żyję z astmą - wiem, co piszę.

Obecne leki są już tak dobre, że wystarczy naprawdę niewielka zmiana nastawienia, że leki zaczęły działać skuteczniej.