Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ? - Page 7

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
Zadałem zapytanie do pubmed - jak na tak genialną technologię jest tylko
49 wyników, z czego spora większość to coś w stylu:
- [Inappropriate test methods in allergy].
- [Placebo-controlled study of the effects of a standardized MORA
bioresonance therapy on functional gastrointestinal complaints].
- Unproven techniques in allergy diagnosis.
- [Bioresonance, a study of pseudo-scientific language].
- Epidemiology of complementary alternative medicine for asthma and
allergy in Europe and Germany.
- [Alternative clinical-chemical laboratories: providers of incorrect or
non-existant diagnoses].

Czy też przeprowadzone w Polsce badanie na temat "kto stosuje
biorezonans" http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18432126 - results i
conclusions są dość przewidywalne.

Jest też kilka prac, głównie z Rosji "w temacie", kilka o zmniejszaniu
bólu w chorobach zwyrodnieniowych stawów:
- Effect of bioresonance therapy on antioxidant system in lymphocytes in
patients with rheumatoid arthritis.
- [Outpatient bioresonance treatment of gonarthrosis].

Chociaż trafiają się też:
- [The bioresonance technology--additional possibility to increase the
chicken-meat nutrition].

Czy wiążące się tylko "chwytliwą nazwą", bo użyte częstotliwości
są...inne  niż w teorii biorezonansu ("frequencies 43 GHz and 61 GHz"):
- Experimental study on the low-intensity millimeter-wave
electro-magnetic stimulation of acupuncture points.

Więc jak na razie imo nie ma dowodów na działanie biorezonansu. Są pewne
przesłanki, że może coś być na rzeczy, ale równie dobrze może być to
oszustwo i wyciąganie grantów. Jak inne uniwersytety powtórzą te
pojedyncze badania i uzyskają zbieżne wyniki to dopiero wtedy będzie
można mówić o dowodach.

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

Kolejne wcielenie aparatu "Oberon" - zwykłe, dość obrzydliwe, oszustwo.
Jak ktoś chce poczytać -
http://mlodyfizyk.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?460252

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
Ja bym prosił żeby jednak nie mieszać biorezonansu z Oberonem bo to
zupełnie różne sprawy.

Pozdrawiam
Piotrek

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
To dokładnie ta sama koncepcja biznesowe - "szamanizm naukowy".

I równie ciężki bullshit. A jak twierdzisz, że biorezonans to nie jest
ściema to  może podaj jakieś linki do prac naukowych na ten temat?

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
  Powitanko,

I zaraz dostaniesz... linki... do stron Moskiewskiego Instytutu Nauk
Biomedycznych, Elektrobiotycznych i Innych Wytycznych im. Trofima
Lysenki i Wyzszej Szkoly Tego i Owego w Erewaniu im. Iwana Miczurina;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
był wątek na elektrodzie:

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
przeczytałem wątek z rozbawieniem i przymrożeniem oka wiec wyjaśniam kolegom
- badanie punktów to metoda R.Voll'a o czym raczcie poczytać w Google
- terapia mora to znowu cos innego i jakimś dziwnym trafem nauka nie chce
sie tym zając aczkolwiek ruskie maja na tym polu opracowania naukowe a nawet
ostano odstępują od tzw. nowoczesnej medycyny i wracają do starych metod
niemniej skutecznych . W sumie można by dużo pisać ale jak przeczytałem ze
akupunkturę wynaleziono w europie ....... no zdechnąć ze śmiechu można ...
kompletna ignorancja , ślepa wiara w tzw. naukę i chemiczny charakter
człowieka . Ale  po wszech manipulacji trudno sie spodziewać czegoś innego
jak w wątku powyżej ktoś zauważył ze podaja informacje po trzy cztery razy a
to po to żeby sie utrwaliła i wyparła poprzednia informacje. A świat
medyczny jest finansowany przez koncerny farmaceutyczne i jako taki
zobligowany do leczenia za pomocą leków i na dodatek jest to grupa która
mentalnie przypomina kleryków czyli wierzą w to co robią a nie wiedzą a to
zasadnicza różnica )) . Ale to znowu inny temat . A kto finansuje naukowców
? czy myślicie że oni badają to co chcą ? no i to by było na tyle .

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

Kolejny zwolennik spiskowej teorii świata :)
--
Jacek

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

Jacku a malo to przykładów ? sławetna ptasia /świńska grypa i nieskuteczne
szczepionki jak tu sie nie doszukiwać manipulacji ? ale jeśli wolisz wierzyc
w reklamę TV proszku wizir , podpasek i innych twoja sprawa .... a jak ci
wie wydaje że świat piękny ... odstaw zielsko )))

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
W jakim sensie nieskuteczne? Źródło jakieś?

Ale czemu wizir, podpaski i bigpharma są be a magik od bioptronu, czy
olbrzymia korporacja od homeopatii jest cacy?

Jest przynajmniej naturalne.

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]
W przeciwieństwie do całego altmedu, który robi to wszystko za darmo i
ma poważne badania kliniczne na poparcie skuteczności.

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]

nie za darmo bo nie jest finansowany przez np.NFZ ale ok  idziesz do lekarza
i ten przepisuje Ci leki , grzecznie drepczesz do apteki płacisz i zajadasz
nie czytając w ulotce o skutkach ubocznych .  No to tez nie jest za darmo .
A nasuwa mi sie pytanie : Kiedy dowód jest naukowy ? bo są różne dowody tyle
ze nie naukowe ))
ciekawskich odsyłam do Imedis i innych rosyjskich opracowań , Ci maja w
nosie amerykańskie koncerny farmaceutyczne i na dodatek graniczą z Chinami
Mongolia .

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]
Często tak.

Od tego zaczynam - to najfajniejsza lektura. Długo lista działań
nieporządanych (zwłaszcza tych o bardzo rzadkim występowaniu) oznacza,
że ktoś naprawdę zbiera dane o leku. Lekarstwo bez działań
nieporządanych to albo ściema, albo lek całkowicie nieprzebadany.

Nie zrozumiałeś ironii - homeopatia to są takie same koncerny jak te od
klasycznych lekarstw. Tyle, że nie mają kosztownego R&D.

Np wtedy, gdy pubmed znajduje dużo artykułów na temat badań klinicznych,
dyskusję na temat skuteczności, etc. I to różnych autorów.

A poważany świat ma ich w nosie. Jak to u licha jest, że
Chińczycy/Rosjanie na potęgę podrabiają viagrę i jej generyki a nie
wydają własnego, jeszcze skuteczniejszego lekarstwa?

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]

nie czesto tylko bez krytyki wtranzalasz antybiotyki ))

oni piszą wszedzie to samoze wzgldów prawnych przede wszystkim .

gdzie ty tu widzisz ironie ?

)) aleś naiwny .... kto ma dyskutować

A powazny swiat to kto ? Ameryka ? A nie zauwazyłes ze chinczycy sa super
potegą ? co mozesz im zrobic ? ekonomiczne sankcje ? a moze atak militarny ?
Robia podroby sprzedaja na swiecie i kase robia
i co jest najśmieszniejsze nie wydaja $ na badania . A bardziej skuteczne to
jakie ? )))))))))

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]
Powiesz mi po co miałbym wtranżalać antybiotyki?

Ostatni raz brałem antybiotyk jak miałem niegojące się przez miesiąc
skaleczenie. Zagoiło się w tydzień.

- Nie piszą tego samego.
- Za to w 'lekach' homeo główny problem to nietolerancja laktozy ;)

Naukowcy.  No tak zapomniałem - jestem naiwny bo nie wierzę w globalny
spisek.

Z podróbami walczy też chiński rząd, bo w dłuższym rozrachunku uznał je
za szkodliwe.

Ale generyki już od pewnego czasu istnieją - okres ochronny się
skończył. Nie ma żadnych przeciwskazań, żeby nie wydawać własnego
lekarstwa o tym samym składzie. Podróby naśladują wygląd oryginału i
często zawierają mniej substancji czynnej.

Np wspomagające wzwód u większości użytkowników(sildenafil miał
skuteczność 54%) bez stada efektów ubocznych.

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]
UBF%ytkownik Michoo napisaB3%:

A jakie dziaB3%ania R&D moBF%na prowadziE6% wzglEA%dem lekko osB3%odzonej=
 wody?

--20%
Darek

Re: Mo�e mi kto� wyjasni�, jak to dz ia�a ?[OT]
  Ci maja w

No i jaka mają średnią długość życia?

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]

w Tybecie ,Kaukazie Chinach dość długa
A z innej beczki .. przed wielką nauką jak budowano dom to wypuszczano kota
i psa na pole, gdzie pies sie położył tam budowano dom a gdzie kot to nic
nie budowano a legiony rzymskie miały obozy wybrane w miejscach
energetycznie bezpiecznych mieli swych rożczkarzy itp. A nawet do dziś te
miejsca sa ciekawe z punktu widzenia różczkarzy .Ja uwazam że fascynacja i
bezkrytyczna wiara w naukę tez jest ograniczeniem .
Widzę ze to najbardziej aktywny wątek na grupie elektronicznej .

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]
Jeżeli fascynację wiedzą nazywasz ograniczeniem to co nim nie jest?
W naukę się nie wierzy, ciągle weryfikuje się jej modele
odzwierciedlające rzeczywistość.
Wierzenia niestety wiedzy nie poszerzają.

JanuszR

Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]

Tak , ale inspirują . A co do nauki to np. . światło i jego dualizm to model
matematyczny bo zachowanie pasuje do tego i do tego a może trzeba więcej
matematyki żeby stworzyć jednorodną teorie ? Ja ciągle uważam że poznawanie
świata to never ending story . Wiec nie wykluczam a priori niczego i staram
sie unikać słowa wierze ..  częściej powiem nie wiem bo jutro może sie
okazać ze juz cos na ten temat wiadomo odmiennego.

Site Timeline