Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ? - Page 12

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

na-ten-tego...

--

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

pelce

 mi

ybiotyki

 bo

wej
dochodzi bakteryjna.

Mario

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

Jest sens podawac leki przeciwgoraczkowe ? Organizm chyba wlasnie ma
byc cieply ?

Czyli pewien sens z tymi antybiotykami jest ...

J.

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

Niestety nie.

Pozdrawiam.
WOJO

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to dział a ?

Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?

Pic na wode grupy inwestycyjnej. Np. taka metoda dr.Volla robiona tym: http
s://static.groupon.pl/05/75/1323860327505.jpg  tu: http://revitum.pl/cennik
/
opiera sie teoretycznie na rezonansie ok. kH do MHz. Wg. tabel z dolegliwos
ciami, roznice byly rzedu kHz na 1MHZ. Miernikiem analogowym nie da sie:) K
iedys nad tym siedzialem kilka godzin,  jedna wielka sciema.

Bylem w tym revitum na badaniu krwi, se mysle poprosze o recepte. Kobita w
kitlu powiedziala, ze nie maja uprawnien, zaproponowala mi ziolka za 200-40
0PLN, ktore moge kupic na miejscu:) Sie wk..ilem i poszedlem do normalnego
lekarza:)

Site Timeline