Mostek RLC

Powitanko,

Wiem, ze zaraz ktos napisze, ze ponizej xxxx zl nie ma sensu kupowac,
ale niestety budzet ograniczony do kilkuset zl.
W zasadzie wybor ograniczony do:
http://www.cem-instruments.com/en/pro/pro-502.html
lub
http://unitor.com.pl/mostki-rlc/284-appa-703-mostek-rlc.html
O ile APPA cos mi mowi, to ta pierwsza firma nic. Zna ktos ten sprzet i
podzieli sie wrazeniami?
Zakresy mi odpowiadaja, dokladnosc i rozdzielczosc moga byc w obu
przypadkach.
Jeszcze jedno, co to za cudo: pomiar 5 przewodowy (APPA)?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹźek)
Re: Mostek RLC
Hello Pawel,

Ale to zależy do czego potrzebujesz... Ja mam służbowy ESCORT ELC-1310
i nie narzekam. Pomiar dwuprzewodowy, bez super, duper bajerów. Tylko
AC (120Hz/1kHz) - do szybkiego sprawdzenia elementów wystarczające.
Brakuje mi tylko pomiaru rezystancji DC.

[... nie znam ...]

5 przewód to ochronny jedynie.

 RoMan