Spróbuj spytać o mostek Graetz'a ;)

Reply to
Luk

Ciekawe. zappa twierdzi, że:

? <

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

myslisz ze roznica w pojemnosci 800% sie nie liczy ? ;)

c.

Reply to
cezar

Kiedyś byłem świadkiem odwrotnej rozmowy: facet usiłował wydębić od kobity w sklepie, czy są mu w stanie sprowadzić diody prostownicze na - bagatela - 2kA. Miał nawet obczajonego dystrybutora, ale dystrybutor nie chciał z prywatnymi gadać więc facet szukał sklepu-pośrednika. Kobita mu usiłowała sprzedać diody na 5A twierdząc, że 5 większe od 2 i może być. Nie dało jej się wytłumaczyć, że tak, że istnieją diody na 2000A i żeby wzięła i zadzwoniła do szefa, czy to się da załatwić. Pan sobie źle zapisał, tam na pewno było 2A i pan masz tu diodę...

:)

Reply to
Marek Lewandowski

nuclear napisał(a):

Wydaj mi się, że są takie zastosowania gdzie zmiana pojemności 8 razy może mieć znaczenie ;)

Reply to
Luk

Trzeba przyznac ze troche znala swoj fach.

J.

P.S. Poprosze opornik.

-jaki ?

-no jak to jaki - duzy, czerwony.

Niektorzy nawet zgadna w ktorym to roku bylo :-)

Duży, byle nie czerwony.

Jak tylko otworzyli sklepy po 13 grudnia...

zappa napisał(a):

Zapytaj o mostki prostownicze.

Reply to
Mariusz Dybiec

Dnia 18 Jan 2007 06:46:09 -0800, Marek Lewandowski napisał(a):

Wiesz, w pewnym sklepie elektronicznym w Gdyni kobieta próbowała mi wmówić, że 10uH to więcej niż 10mH - cóż, poszedłem szukać potrzebnego dławika do innego sklepu...

Reply to
badworm

Thus wrote Luk@sz snipped-for-privacy@o2.pl:

Wiesz, jak już poprawiasz, to na poprawne...

Paweł

Reply to
Paweł Więcek

Dnia Sat, 20 Jan 2007 13:46:21 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

Chodziło bodajże o to, że potrzebowałem dławik o indukcyjności w zakresie kilku mH a ona mi 10uH zaproponowała(z 10mH układ też by działał) :D

Reply to
badworm

zappa napisał(a):

jeżeli rozmiar nie ma znaczenia, to kup na większy prąd, powinny być w każdym sklepie. Grosze.

MAc

Reply to
MAc