Mosfety z Aliexpress

Czy ktos tu ostatnio kupil i pomierzyl Mosfety z Aliexpress? Od chyba roku jest wysyp tanich ofert. Ostatnio troche zamowilem. Przyszly faktycznie Mosfety i po tej cenie to nawet niezle. Ale spory rozjazd z parametrami, 2 czy nawet

5 razy wiekszy Rdson. W jednym przypadku napiecie progowe 3.6V w Mosfetcie "logic level" (ma miec miedy 1V a 2V).

Ciekaw jestem czy ktos dostal Mosfeta zgodnego z tym co napisane na obudowie?

Reply to
antispam

Ja dostałam, ale brałem większą partię tranzystorów na 650V jakieś 1.5 roku temu. Żadnych problemów. Stosunkowo drogie układy Linear Technology też zamawiam w sprawdzonym sklepie, jak dotąd bez niespodzianek.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

No, 3 lata temu dostalem RU6099R, SPA17N80C3 i P20NM60FP te wygladaja na OK. Kupione 3 lata temu IRF3205 maja Rdson 10mOhm, wiecej niz powinny ale nie tak strasznie. Liczylem ze w miare uplywu czasu rynek sie ucywilizuje, ale ostatnie zakupy sugeruja ze jest gorzej niz bylo. Wczoraj mierzylem AO3400 ktore swierzo przyszly (no jeden egzemparz): Rdsn przy 5V to 51.7mOhm, znowu ponad 50% wiecej niz max z datasheeta (i prawie 3 razy wiecej niz wartosc typowa). Z to pojemnosc zlacza mala, czyli Chinczyk wsadzil mniejszy Mosfet.

Reply to
antispam