MOSFET - sterownik silnika DC - zabebezpieczenie ...

Nie bardzo rozumiem, ale nie widziałem w opisie, by była dioda, antyrównolegle do silnika. Jest czy, nie ma? Przydałby się schemacik tego wszystkiego...

Reply to
EM

W szufladzie lezy silnik DC 0.15W. W robocie lezy silnik DC 60kW. Granica sterowania na jednym MOSFETcie jest gdzies po drodze, ale nie musisz sie tajniaczyc. To raz. A dwa, to porzadny rysunek - schemat istniejacego ukladu - CALEGO stopnia mocy, a nie tylko MOSFETa.

Reply to
Marek Lewandowski

naprawde nikt mi nie podpowie gdzie najlepiej dolutowac te transile ??

Reply to
Rock