Monta? uchwytu satelity na o?cie?y okna

Cześć. Mam pewien problem z zamocowaniem anteny sat. Chcialem sobie zamontować satkę, ale muszę to zrobić wspornikiem montowanym do ościeży okna. Cały problem w tym, że od okna do zewnątrz jest 16cm z tego 10cm to styropian ocieplający. Macie jakis pomysł jak mozna to zrobić? Rozstaw śrub ma w kwadracie 8cm. więc z jednej strony wyjdzie na styropian. Myślałem, aby od tej strony spróbowac wiercic pod katem, wtedy zachaczę o beton, ale czy to dobry pomysł?

To taki wspornik

slawek7

Mysle ze to zly pomysl. Dobry pomysl podadza na grupie pl.misc.budownictwo.

Reply to
ptoki

W dniu 2010-05-19 13:09, slawek7 pisze:

Bardzo zły

Reply to
sp9mrn

Witam Są specjalne kotwy do mocowania do ścian z grubym styropianem na elewacji.

Pozdrawiam WojtasW

Reply to
WojtasW

Użytkownik "slawek7" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@z17g2000vbd.googlegroups.com... Cześć. Mam pewien problem z zamocowaniem anteny sat. Chcialem sobie zamontować satkę, ale muszę to zrobić wspornikiem montowanym do ościeży okna. Cały problem w tym, że od okna do zewnątrz jest 16cm z tego 10cm to styropian ocieplający. Macie jakis pomysł jak mozna to zrobić? Rozstaw śrub ma w kwadracie 8cm. więc z jednej strony wyjdzie na styropian. Myślałem, aby od tej strony spróbowac wiercic pod katem, wtedy zachaczę o beton, ale czy to dobry pomysł?

To taki wspornik

Miałem podobny problem. Nad kwadratem mocującym antenę przewierciłem się przez mur na wylot (może być na ukos), włożyłem rurkę, przez rurkę linkę, którą zaczepiłem za koniec wspornika. W ten sposób śruby mocujące wspornik nie pracują na wyrywanie a jedynie na ścięcie a i to nie 100%.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5131 (20100520) __________

lub

KK

Zapewne chodzi o pręt gwintowany.

Witam.

On Sat, 22 May 2010, Mirek wrote: | Jeszcze to się przyda: |

Goraco i szczerze odradzam. Nie dosyc, ze niefunkcjonalne to jeszcze blednie liczy.

Np.: Szczecin, HB, elewacja = 35.8646, powinna byc ~29 st

Nie wiem jak im sie to udalo ???

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Natomiast polecam:

[Satellite Finder / Dish Pointing Calculator with Google Maps]
[Kalkulator azymutu i elewacji]
[Kalkulator kąta elewacji przeszkody]
[Obliczanie Azymutu, Elewacji i Skosu]
[Czy przeszkoda przesłania satelitę?]
[Kiedy Słońce wskazuje satelitę]
[Jakiego satelitę aktualnie wskazuje słońce?]
Pzdr.J.P.
Reply to
Jerzy Pastusiak

On Fri, 21 May 2010, slawek7 wrote: | Na przeciw okien mam inny budynek i nie wiem, czy on może | zasłonić czy nie?

Zacznij o tego, bo moze nie warto sie bawic.

Idz do administracji, bo moga Ci bezwzglednie zabronic. Jezeli nie zabronia, zaplac fachowcowi, niech Ci zainstaluje. Chociaz to tez nie jest gwaracja, ze bedzie OK (patrz ps).

Wiesz, z antena to nie ma zartow, sa duze wiatry, to i z 80 cm strach. Zbijesz czlowieka, uszkodzisz mercedesa, strącisz tuptusia ...

Mozesz tez pobawic sie z 45 cm:

Powinno dzialac na HB i Astra 19.2

Ja na 35 cm mialem calkiem sensowny odbior HB:

Teraz na 35cm nagrywam BBC Radio, na Astrze 2 (28E).

Pzdr.J.P. ps Dykteryjka sprzed 20 lat: ========================= kupilem u predkiego zestaw, od razu wzialem instalatora zestaw nieduzy, antena 1.2m, polarmont, waga ~50 kg

fachowiec mial fajna wiertatke, w 20min zalatwil sprawe

pytam: nie spadnie toto on: panie ja to pol warszawy zinstalowalem, zadna nie spadla

wszedl na stojak (5 pietro) i podskoczyl

w dwa miesiace pozniej, przyjezdzam z urlopu, patrze a konstrukcja kiwa sie jak zlamany ząb - pianobeton

oczywiscie sam musialem zrobic to solidnie - na przelot

jp

Reply to
Jerzy Pastusiak

| A zapytam jeszcze o część czysto techniczną. | Jest jakiś sposób na to aby zamontować hak pod oknem (pod parapetem | zewnętrznym, tzn ponizej okna) | tr5oche niebezpieczne tak sie wychylać i może jest jakis patent na | bezpieczne prace?

ja to wiercilem od srodka

polecam natomiast przy pomocy mechanika

ty go pytasz: panie , a nie spadnie pan on ci: panie nie truj pan d...

swietna metode ustawiania kierunku na satke podal przed chwila kolega pitpull na pl.rec.telewizja, cytuje:

"-=-=-=-=-=-=-" Można też wg sąsiada ;) Idziesz do niego malujesz flamastrem na kompasie co potrzebujesz a potem patrzysz w domu ;) "" "-=-=-=-=-=-=-"

jp

Reply to
Jerzy Pastusiak