montaż SMD

zna Ktoś pewnego i dostępnego amatorsko montera SMD?
zaryzykowałem jednego z allegro, ale partanina totalna i już jestem w
plecy...

czy istnieją goście którzy potrafią poprawić spierniczone płytki?
chodzi o wylutowanie podstaki SMD PLCC i ponowne poprawne jej wlutowanie...

Re: montaż SMD

To jest tzw. oksymoron :)
Albo pewnego albo amatorskiego (czytaj - za grosze).

No bo własnie jak już wspomniałem...

Re: montaż SMD

Zle polutowac PLCC to trzeba miec talent.

:):):):)

Re: montaż SMD

Etam . to az 4 rozne mozliwosci jesli by pominac wciecie :)
Klienci nie sa nieomylni i jak to napisal M.Dzwonnik przygotowac papiery trzeba
umiec , co nie znaczy ze trzeba montowac na slepo tylko co watpliwe wyjasnic :)

Re: montaż SMD

Wiecej... testowalismy kilku technikow (no... lutowaczy) i jeden
"pomylil sie" o 2 piny w poziomie i jeden pin w pionie. Lupa oraz
mikroskop byly na tym samym stole co lutowal. Ech...

Cos tam probowal mowic - za bardzo juz nie sluchalem.

--
Jerry1111

Re: montaż SMD
Użytkownik "identifikator: 20040501"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ipuj0a$h6a$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

napisz na priv

Re: montaż SMD
Pewnie. Opisz co dokładnie potrzeba na mail.