montaż klawiatury

Mam klawiaturę, w której ułamał sie przewód. Po demontazu i polutowaniu
działa, ale nie wszystko :). Klawiatura jest z 3 warstwami folii
(styki-przekładka-styki), z płytką drukowaną łączy się przez docisk
napylonych scieżek w folii ze stykami na płytce drukowanej. całośc
dociskana płytka metalową z gumka pod spodem. I tu pies pogrzebany- nie
wszystkie styki kontaktują, a w rezultacie niektóre grupy klawiszy nie
działają. Ma ktoś patent na skuteczny montaż takiego układu płytka ze
stykami- folia z napylonymi stykami-gumka i płytka dociskowa ? Styki na
pewno "trafiają" w ściezki. Problem jest z uzyskaniem "przejścia" dla
wszystkich styków.

Re: montaż klawiatury

Wiele razy "prałem" swoją klawiaturę o identycznej budowie i nigdy nie było
problemu ze zmontowaniem tego spowrotem do "kupy".
Może coś krzywo sie przykręciło albo wlazł jakis paproch miedzy warstwy ?

Piotr sq3ogx

Re: montaż klawiatury
Jak nie działają "grupy" to raczej bym stawiał na problem z napyloną
ścieżką, może którąś przy okazji popsułeś
(nadłamałeś, lub uszkodziłeś w inny sposób).
Radziłbym najpierw miernikiem sprawdzić czy ścieżki przewodzą "od końca do
końca".

Re: montaż klawiatury

Sprawdziłem-jest ok. Za każdym razem /skręceniem układu
płytka-folia-gumka-docisk/ nie działają inne grupy.

Re: montaż klawiatury
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

--
Włodek

Re: montaż klawiatury

> komputerowa-slim. Kupiłem kiedys w cenie hurtowej 9 zł :) W sklepie-30 pln.

styk :

plytka z elementami  przewodzaca podkladka  rzad sciezek na folii

bym sprawdzil i docisnal w pierwszej kolejnosci , jak bedzie bez efektu to pasta
srebrna lub nowa klawiatura

Re: montaż klawiatury

Od czego (do czego) ta klawiatura?

Feromon

Re: montaż klawiatury

komputerowa-slim. Kupiłem kiedys w cenie hurtowej 9 zł :) W sklepie-30 pln.

Re: montaż klawiatury

A ile cenisz sobie swoja godzinę pracy? ;))

Feromon

Site Timeline