Mono LCd z touchscreen @ spi

Witam.

Poszukuje wyświetlacza LCD o rozdzielczości przynajmniej 128x64 (ale
bardziej wolałbym 256x128) lub zblizonej (lekki prostokąt). Najwazniejsze:

a) Mono.

b) Touch screen

c) SPI

d) Wlasne podświetlanie (zasilany jednym napieciem, idealnie 3.3V)

e) Jak najmniej pinów na tasmie/złaczu - super jeśli to tylko vcc,gnd i spi.

f) Mozliwie wyraźny, będzie uzywany w pomieszczeniu za dnia.

g) Idealnie gdyby miał organizację wierszy poziomo a nie pionowo.

Rynek wyswietlaczy zmienia się bardzio szybko i nie wiem gdzie czego
szukać. Wręcz może się okazać że najtańsze było by coś do telefonu, ale
ze względu na nikłą ilośc pamięci w CPU nie mogę sobie pozwolić na duzy
framebuffer. Widział ktoś coś taniego i wygodnego w uzyciu ostatnio?
Będę tego pilnie potrzebował więc dostawa za pół roku mnie nie interesuje.

Re: Mono LCd z touchscreen @ spi
ale
interesuje.

Maritex ?

Re: Mono LCd z touchscreen @ spi

Już tam oczywiście oglądałem i wyświetlacz z touchscreenem moge mieć za
150zł. To jest 3x za dużo. Dlatego pytam czy na rynku nie ma czegoś
nowego, taniego co mogę dostać za 50zł.

PS. Mam wyświetlacz za 30zł/sztuka z touchscreenem, ale bez sterownika
(brak RAMu). Jest na tyle upierdliwy że mam już dość, chce coś normalnego.

Site Timeline