monitoring

witam, chcialbym sobie zalozyc mobilny monitoring do salonu jak to najlepiej rozwiazac? chce miec tam kamere ktora by dzialala a podgladanie z domu z komputera... da rade jakos to zalatwic?

Reply to
bartek

bartek schrieb:

Akurat lezy mi przed nosem prospekt z niemieckiego Selgros. Za 79EUR plus VAT jest komplet kamera bezprzewodowa i odbiornik z monitorem 2.5" i wyjściem composite. Zastanawiam sie, czy by sobie czegos takiego nie sprawic, bo kamera sprawia wrazenie wodoodpornej, a u nas znikaja rowery.

Waldek

Reply to
Waldemar

Roman schrieb:

nie mam pojęcia. Nie rozmawiałem ze złodziejami i nie wiem z jakich krajów pochodzą. W każdym razie życzę im miesiąc sraczki i nic do podtarcia w pobliżu.

Waldek

Reply to
Waldemar

Nie wiem co dokładnie masz na myśli pisząc "mobilny". Zobacz np.

Paweł

Reply to
Paweł