Monitor Samsung. Banalny - z pozoru - problem, jak z djąć obudowę ?

Starawy monitor SyncMaster 957MB, taki jak tu:
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid14%18&page=2
Chcę dziadka odkurzyć wewnątrz i usiłuję zdjąć tylną pokryw
ę, wykręcam dwa wkręty w dolnych narożnikach i standardowo naciskam
 lub lekko podważam obudowę po obwodzie. W przeciwieństwie do wielu i
nnych monitorów, z którymi ten zabieg jest skuteczny, tu nic - ani drgn
ie. Kiedyś czytałem, że jest w Samsungach niezbędny jakiś "trick"
, przy zdejmowaniu pokrywy, ale nie mogę odnaleźć tekstu.

Bardzo miły pan, na czacie Samsunga, odpowiedział mi "nie udzielamy wsp
arcia dotyczącego demontażu naszych urządzeń":(((

PP

Re: Monitor Samsung. Banalny - z pozoru - problem, jak z djąć obudowę ?

Choć nie było by to chyba dobre, ale odpowiedziałbym panu chyba "Właśnie
straciliście państwo klienta, porzucam markę Samsung na rzecz np. Belinea,
czy Philips". Tylko jak to ubrać w słowa, żeby nie wyglądało jak RoMan-a
"PLONK"... Żeby wyglądało na wypowiedź kogoś mającego jednak pojęcie o
kindersztubie, żeby nie było paleniem mostów za sobą...?
Co do rzeczonej obudowy - zdaje mi się, że chyba Samsungiem był pewien stary
monitor LCD, w którym to i owo padało (aż padło zupełnie), jak go
rozbierałem, to z początku spodziewałem się tradycyjnych zaczepów (nie było
ani jednego wkręta do ramki osłaniajacej matrycę), ale nijak nie szło
podejść. Dopiero kombinacją... paznokcia ( dobrze jest czasem wstrzymac się
z obcinaniem) :), oraz cienkiego płaskiego wkrętaka, zaczepy były dość
nietypowe, ale umiejętnie "chwycone" szybko i łatwo puściły. Może pod jakąś
etykietką jest schowana jeszcze jedna śrubka? Laptopy chyba celują w
komplikowaniu rozbiórki, śrubka tu, śrubka tam, jeszcze jedna trzyma od
spodu, ale aby się dostać, trzeba znów odkręcić pierdylion innych, których
nie odkręcisz, bez uprzedniego odkręcenia z tyłu jakiegoś podzespołu,
trzymanego przez jedną ukrytą śrubkę z przodu :))

Re: Monitor Samsung. Banalny - z pozoru - problem, jak zdjąć obudowę ?

Jeśli to było na czacie jakimś,  zwłaszcza oficjalnym , to bym się
specjalnie nie dziwił. Widocznie taka jest oficjalna polityka (i nic
zaskakującego), więc nie mógł (choćby chciał) poradzić. Co innego, gdyby
to było na żywo, w jakimś serwisie, gdzie nikt tego nie rejestruje co
się mówi...

Re: Monitor Samsung. Banalny - z pozoru - problem, jak zdjąć obudowę ?

Starawy dobre to jest.

Przeciez to stary parch, pewnie gosc na czacie samsynga boki zrywal .

[...]
widzisz te małe dziury po obwodzie ? trzeba tam wepchnąć płaski
śrubokręt który podważy zaczepy

Re: Monitor Samsung. Banalny - z pozoru - problem, j ak zdjąć obudowę ?
W dniu sobota, 19 stycznia 2013 17:39:21 UTC+1 użytkownik terjan napisa
ł:

Dzięki. Dziury widzę, wkrętak mam :)
PP

Site Timeline