Monitor przemysłowy LCD

Mam do sprzedania Monitor przemysłowy płaski do montażu panelowego; ekran LCD TFT 15" XGA (1024x768) -

ofercie firmy guru AMB-255A-B1 kosztuje 5 604 zl
pytanie:

- ile mogę za niego dostać - na razie używam jako domowy monitor

- gdzie mogę go sprzedać - są jakieś giełdy ?

Reply to
konio

Najprędzej na allegro :)

Reply to
Maciek C

przemnóż przez 0,8 cenę za jaką go kupiłeś i to mniej więcej powinien być wynik.

Leszek

Reply to
Leszek

Chyba 0.3 :-)

Za ta cene to to jest specjalizowany sprzet dla specyficznego klienta przemyslowego, ktory w ogole do ciebie nie trafi. Jesli jakims cudem trafi, to za 0.8 chetnie kupi .. o ile wystawisz fakture VAT.