Monitor - obraz wklęsły w poziomie z

Witam

Mam monitor CRT - GDM - 5003 - PT9 do wczoraj obraz na nim był wyświetlany normalnie. Dzisiaj po włączeniu włącznika na obudowie obraz z pojawił sie zniekształcony z obu stron zamiast prosto jest wklęsły. Dodatkowo pasem startu jest wyświetlany 4 krotnie wysokość. Testowałem na 2 źródłach sygnału (komputerach) i dwóch kablach. Sygnał przesyłany analogowo.

Co może być powodem takiego wyświetlania obrazu? I jakie ewentualnie koszty naprawy.

Reply to
Damian Skrycki

Damian Skrycki pisze:

Powodem jest problem z synchronizacją albo odchylaniem, jak zwykle zresztą w monitorach CRT. A koszty naprawy? Ciężko powiedzieć, jak również ciężko będzie znaleźć kogoś, kto się za to weźmie. Przy kosztach ~400 zł już kupisz niezły używany LCD.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Zimne luty w okolicach trafopowielacza na dzień dobry

Reply to
willy

Tomasz Wójtowicz pisze:

To nie problem obok stoi maleństwo na MVA. Tylko niektóre prace wygodniej mi się robi na CRT.

Reply to
Damian Skrycki

Damian Skrycki pisze:

Zdjęcie dla zainteresowanych