Monitor LG F900P i Schneider 6128.

Witajcie.

Czy te urzadzenia mozna ze soba polaczyc, a jezeli mozna, to prosze o
informacje w jaki sposob.

Pozdrawiam.

Re: Monitor LG F900P i Schneider 6128.

http://www.cpcwiki.eu/index.php/KC_Compact

Connecting a KC compact to a CPC+ monitor

Re: Monitor LG F900P i Schneider 6128.

Dzieki za linka.
Jednak cos mi nie gra.
Monitor posiada gniazda BNC (comp HD, VD, R, G, B ).
Komputer ma takie sygnaly:
http://pinouts.ru/all/AmstradCPC6128Monitor_pinout.shtml
Nie wiem do czego podlaczyc komputerowy sygnal luminescencji i czy SYNC w
jednym i drugim jest tym samym.

Re: Monitor LG F900P i Schneider 6128.

Dlatego w prosty sposob tego nie podlaczysz za to do normalnego TV z
wejsciem Video bez problemu.

Re: Monitor LG F900P i Schneider 6128.

6128 ma chyba normalne telewizyjne timingi - nowoczesne monitory
komputerowe moga nie obslugiwac 15.625kHz. Ale do zlacza Euro powinno dac
sie zrobic prosty interfejs.

J.

Re: Monitor LG F900P i Schneider 6128.

Na giełdzie komputerowej już "wieki temu" widziałem małą skrzyneczkę, będącą
pośrednikiem między komputerem Amiga, a monitorem (S)VGA. Widziałem też
tunery TV, z wyjściem od razu na monitor komputerowy. I to z wyborem
rozdzielczości, z jaką ma pracować monitor.
Zajrzę niebawem na giełdę, sam mam coś małego do kupienia, zerknę, czy to
jeszcze jest i ile kosztuje, może taniej wyjdzie kupić? No chyba, że
zainteresowany lubi te klocki i sam sobie przejściówkę zmajstruje :)

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)