--
ThinkXtra

Re: monitor LCD swieci 1s

Sprawdź kondensatory.

Re: monitor LCD swieci 1s

Jedna ze swietlowek?

Odp: monitor LCD swieci 1s
Jak to Samsung to może być inverter od podświetlenia. Sprawdź z bliska bo
jest szansa, że obraz jest ale nie podświetlony.

PC

Re: monitor LCD swieci 1s

Jesli zapala sie na sekunde to nie inwerter a swietlowka na 90%, przy
zbyt duzym poborze inwerter wyłacza swietlowki i to jest wlasnie tego
efekt. W zasadzie w zaleznosci od konstrukcji inwertera wylaczenie tej
złej powinno pomoc.

Re: monitor LCD swieci 1s

Może "komp" po starcie przełącza się na nieobsługiwaną przez monitor
rozdzielczość.

Re: monitor LCD swieci 1s

w POST-cie?

Re: monitor LCD swieci 1s

Też zmienia w takcie, przynajmniej u mnie. Może któraś wypadła z
zaprogramowanych w logice monitora i ten głupieje?

Re: monitor LCD swieci 1s

obojetnie w ktorym momencie, w trakcie startu (bios, testy itp) lub
nawet jak komp wyswietla ekran logowania windows. Wlaczenie powoduje
swiecenie na 1s i nastepnie wylaczenie.

Monitor wczesniej z tym kompem chodzil bez problemu.

OK, sprobuje na poczatek wyminic kondensatory.

--
ThinkXtra

Re: monitor LCD swieci 1s
ja nie z PO, ale kilka takich monitorów przywrócilem do zycia wymiana
kondensatorów w zasilaczu... nawet nie wnikajac glebiej...

Re: monitor LCD swieci 1s

Ja w Dellu musiałem z dokładnie takimi objawami wymienić świetlówki.
A że trafił się identyczny po zalaniu elektroniki to po prostu
zamieniłem cały LCD.

--
Irokez

Re: monitor LCD swieci 1s

samochód zaszwankował, przekręcam kluczyk robi się brum brum i nic

co padło?

Re: monitor LCD swieci 1s

Powiedział co wiedział !

Re: monitor LCD swieci 1s

Zacznij od sprawdzenia tego, co najłatwiej. Jest paliwo?
--
Grzexs

Site Timeline