Monitor LCD Samsung problem

Mam problem z monitorem LCD Samsung 22 cale. Dzis po wlaczeniu na chwile
  rozblyskuje podswietlenie, ale nie  pelna moca i po chwili gasnie.
Moze ktos ma doswiadczenia w tym zakresie i moze  mi powiedziec, czy mam
go juz wyniesc na smietnik, czy tez sa jakies szanse naprawy??? W sumie
sprzet 2 letni.

Jingiel

Re: Monitor LCD Samsung problem
wyniesc na smietnik, czy tez sa jakies szanse naprawy?

Szanse oczywiście są.

Istnieją dwie możliwości usterki:
1. Uszkodzenie inwertera
2. Uszkodzenie świetlówki

Jak sprawdzić? Trzeba rozebrać, zobaczyć, pomierzyć inwerter, czy
transformatory nie mają zwarć, czy bezpieczniki całe. Ewentualnie
podmienić inwerter.

--
  __   ___  * Pozdrawiam *  ____
  \ \ / (_)_ _ _  _ ___    |__  |   mailto://rot13.ivehf snipped-for-privacy@b2.cy/

. Ewentualnie

inwerter na 99% z zasilaczem a jak podmiana mialaby polegac na kupnie w
celach testowych to za taka niepozorna plytke serwisy samsunga wolaja  ok
200zl
wiec diagnoza moze byc droga :)

Re: Monitor LCD Samsung problem

Moze po prostu elektrolit na zasilaniu inwertera wysechl?

--
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail /

Re: Monitor LCD Samsung problem
Mam 2szt Samsunga (203b i jakiś 19") i oba mają to samo. Po włączeniu
migocze i słabo świeci, po chwili gaśnie. Wyłączyć/włączyć parę razy i
się rozpędzi, i nie wyłączać przez resztę dnia ;)
Ewidentnie przetwornica od świetlówek wystartować nie może, ale
przyczyną mogą być też same świetlówki (widzę różnicę w ich jasności)