ModułGPS do synchronizacji generatora - Page 2

Re: ModułGPS do synchronizacji generatora

Aaa, następny wybredny. W takim razie moja odpowiedź na zadane pytanie
brzmi: nie ma.

e.

Re: ModułGPS do synchronizacji generatora

tak. w srodku nie siedzi jakis sirf czasem?
przebieg powinien miec ~100ns dokladnosci (glownie zwiazane z dryftem
temperaturowym bramek - czasy przelaczania bramek zmieniaja sie z
temperatura).
--

Re: ModułGPS do synchronizacji generatora

To jest ten http://gpsd.berlios.de/vendor-docs/motorola /
Przy czym nie wiem teraz którą wersję mam, GT +-500ns czy UT +-50ns
Muszę go wygrzebać obejrzeć jeszcze raz.

Re: ModuÂłGPS do synchronizacji generator a

na alledrogo jakiś czas temu były dostepne za ok. 40zł moduły uBloxa
TIM-4H - poczytaj sobie dokumentację do nich. ZTCP to mają wyjście 1pps,
które może być programowane także na inne częstotliwości wyjściowe (plus
wprowadzanie korekt do tego sygnału). Była też produkowana ich specjalna
wersja (ale ich na alledrogo nie widziałem) przeznaczona do wzorców
czasu/częstotliwości.

--
Pozdr.
Michał

Re: ModułGPS do synchronizacji generatora

wiekszosc sirf starow ma takie wyjscie, nie zawsze wyprowadzone na zewnatrz.

ja mam takie cos  :

http://allegro.pl/modul-gps-12-kanalow-manual-dla-elektronika -
i1308678081.html

do tego potrzebujesz jeszcze anteny ze wzmacniaczem, jest bardzo malo czuly.

ogolnie nie polecam tego czegos, po prostu to mam i dziala.

--

Re: ModułGPS do synchronizacji generatora

Tak, to już przeżytek, cena + antena + przejściówki, to się nie
opłaca,właśnie szukam coś lepszego i nowszego.
Kolarz

Site Timeline