Modulacja wody sygnałem akustycznym :)

http://www.thisiscolossal.com/2013/03/this-is-what-happens-when-you-run-water-through-a-24hz-sine-wave/

c.

Re: Modulacja wody sygnałem akustycznym :)
http://www.thisiscolossal.com/2013/03/this-is-what-happens-when-you-run-water-through-a-24hz-sine-wave/
Nie wiem czy ty zauwazyles ale ten wezyk z ktorego wydobywa sie woda
kiwa sie i dlatego taki efekt.

Re: Modulacja wody sygnałem akus tycznym :)
http://www.thisiscolossal.com/2013/03/this-is-what-happens-when-you-run-water-through-a-24hz-sine-wave/

Czy przypadkiem rejestracja filmu nie jest prowadzona z prędkością 24 klatki
na
sekundę?

Re: Modulacja wody sygnałem akustycznym :)
http://www.thisiscolossal.com/2013/03/this-is-what-happens-when-you-run-water-through-a-24hz-sine-wave/

Jest napisane: "Set up your camera and switch it to 24 fps."
Wykorzystany efekt stroboskopowy. Fajny pomysł z tą wodą. Rozbawiło mnie
wsysanie przez rurkę wody z ziemi, na przekór sile ciążenia :)

--
Michał

Site Timeline