sygnałem akustycznym :)

W dniu 2013-03-13 13:47, Cezar pisze:

Nie wiem czy ty zauwazyles ale ten wezyk z ktorego wydobywa sie woda kiwa sie i dlatego taki efekt.

Reply to
bylyUBEK

Czy przypadkiem rejestracja filmu nie jest prowadzona z prędkością 24 klatki na sekundę?

Reply to
PcmOl

W dniu 2013-03-17 10:15, PcmOl pisze:

Jest napisane: "Set up your camera and switch it to 24 fps." Wykorzystany efekt stroboskopowy. Fajny pomysł z tą wodą. Rozbawiło mnie wsysanie przez rurkę wody z ziemi, na przekór sile ciążenia :)

Reply to
Michał Lankosz