Moduł radiowy z RDS

Sam przyznam, że dosyć nietypowo. Szukam modułu radiowego z RDS. Komunikacja w zasadzie dowolna.

Reply to
Artur M. Piwko

Użytkownik "Artur M. Piwko" snipped-for-privacy@buziaczek.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@buziaczek.pl...

---------

Co to znaczy moduł radiowy? Co ma sie na to składać? Ja mam specjalne urzadzenie o wygladzie budzika z podswietlanym na biało wyświetlaczem LCD, ktore podłancza sie na wyjscie tunera na wzmacniacz (przejsciówka) lub mozna pod wyjscie magnetofonowe wzmacniacza. Chodzi o to aby skądś podac sygnał RDS. Działa to na 12V (pod zasilaczem zewnetrznym).

pzdr. Janusz

Reply to
sofu