Modul odbiornika UHF

Potrzebuje do urzadzenia modul odbiornika FM (25 i 12.5 kHz)
pracujacego w pasmie 400-470 MHz.
Czy widzieliscie gdzies takie urzadzenia w postaci niewielkich
modulow? To co znajduje to gotowe moduly do transmisji danych a mi jes
potrzebny zwkly odbiornik FM z wyjsciem po demodulatorze. Czy sa
gdzies takie dostepne w pojedynczych ilosciach no i oczywiscie za
rozsadna cene? W ostatecznosci kupie jakies chinskie radiotelefony
przenosne wyjme plytke i wykorzystam sam odbiornik ale wolalbym jakies
bardziej eleganckie rozwiazanie.

Re: Modul odbiornika UHF

ModuC5%82  RX2A ma wyjC5%9Bcie audio :
"AF out     Buffered and filtered analogue output
from the FM demodulator.
Standing DC bias 1.1V approx.
 External load should be >10kCE%A9 // <100pF"
http://www.radiometrix.com/node/340
Tu troszkC4%99 tego jest, moC5%BCe coC5%9B jeszcze podpasuje .
http://www.itronica.com /

--
AW

Re: Modul odbiornika UHF

Te znam. Tylko mi jest potrzebny modol gdzie bede mogl dowolnie
programowac czestotliwosc w podanym przedziale. Jednak widze ze
kupienie za 100PLN chinskiego radia przenosnego i wydlbuanie
elektroniki wyjdzie najtaniej i najprosciej :)

Site Timeline