Moduł mikrokontrolera z obsługa SDHC

Szanowni Panowie,

poszukuje gotowego modułu mikrokontrolera (ARM ?) z obsługą kart SDHC i
ewentualnie interfejsem audio I2S.
Powinien być nieduży i tani, oczywiście. :-)

Ukłony

Roman Rumian

Re: Moduł mikrokontrolera z obsługa SDHC
Jedyny jaki znam to MC9S12UF3. Kiedyś nawet próbowałem się z nim
zmierzyć ale odpuściłem bo jest kiepsko udokumentowany.
Pzdr

Re: Moduł mikrokontrolera z obsługa SDHC
Opss miało być MC9S12UF32

Re: Moduł mikrokontrolera z obsługa SDHC
W dniu 2012-02-27 14:19, 2m pisze:
(...)

Dziękuję, już znalazłem. Kinetis Kwikstik lub moduł z STM32F4 maja w
zasadzie wszystko.

Pozdrowienia

Roman rumian

Re: Moduł mikrokontrolera z obsługa SDH C
Afaik w bibliotekach jest obsługa karty po sdhc, ale kartę do goldpinów
musisz dopiąć sam:
http://kamami.pl/index.php?ukey=product&productID17%7198

Re: Moduł mikrokontrolera z obsługa SDH C
W dniu 2012-02-27 14:30, Michoo pisze:
(...)

W istocie, dziękuję. :-)

Roman Rumian