Moduł do transmisji audio - szukam moduł u

Szukam modułu do transmisji dźwięku. Istotne jest aby była możliwość
pracy jednego nadajnika z wieloma odbiornikami.

- zasięg do 100m ( max 200m )
- z wejściem analogowego audio ( nadajnik ) ( najlepiej mikrofon - ale
niekoniecznie )
- z wyjściem analogowego audio ( odbiornik ) ( najlepiej na słuchawki )
- praca bateryjna - mały pobór prądu po stronie odbiornika
- transmisja cyfrowa lub analogowa - najlepiej > 1GHz ze względu na
rozmiar anten - jakość audio NIE MUSI BYĆ  CD ,ale musi być przyzwoita
- kontrolowany najlepiej poprzez I2C lub wyprowadzone piny ( bez
przyciskĂłw itp )
- do zastosowań wbudowanych
- no i najlepiej tanie :)

Gdyby ktoś chciał coś takiego zaoferować - chodzi o ilości
przekraczające możliwości przeciętnego sklepu za rogiem.

Gdyby ktoś widział coś takiego - proszę o info.

Adam GĂłrski

Re: Moduł do transmisji audio - szukam modułu

Zasięg 200m (w jakich warunkach?) to już bardzo dużo dla BlueTooth. Legalnej
transmisji analogowej nie zrobisz. Jedyne, co mi przychodzi do łba, to WLAN.

Re: Moduł do transmisji audio - szuka m modułu

Bluetooth raczej nie ma trybu : jeden nadajnik , 100 odbiorników
a WLAN jest za wielki i sporo prądu ciągnie

Adam

Re: Moduł do transmisji audio - szukam modułu

Myślę, że jednak tak. W zależności od czasu transmisji, pewności przesyłu,
 przeszkód, środków płatniczych.
Wyobrażam sobie legalny przesył transmisji audio.

Artur(m)

Re: Moduł do transmisji audio - szukam modułu
pracy

Może takie moduły:
http://www.aurelwireless.com/en/rf-digital-audio /
Kiedyś interesowałem się podobnym tematem i znalazłem moduły cyfrowej
transmisji audio z kodem RS do korekcji plus kanał przesyłania danych
użytkowanika. Nie pamiętam, czy oferuje/oferował to Aurel czy jeszcze jakiś
inny producent.

Michał

Re: Moduł do transmisji audio - szukam modułu

PMR lub X10 (to drugie siedzi w senderach, nadaje też wideo ale można nie
korzystać)

Re: Moduł do transmisji audio - szukam modułu

Trzeba spróbować jako nadawca społeczny. Tacy są traktowani
wyjątkowo, zwalniani z opłat, więc może się opłacić.