moduł BY z obsługą audio?

W handlu dostępne są stosunkowo niedrogie moduły Bluetooth, które można
wykorzystać do komunikacji z uC przez port szeregowy. Zastanawiam się
czy może dostępne byłoby w handlu coś takiego, z dodatkową możliwością
transmisji audio? To znaczy łączymy taki moduł z telefonem komórkowym
sterując nim za pomocą komend AT, a dodatkowo mamy do dyspozycji
analogowe wejście i wyjście audio, przez które możemy przesyłać i
odbierać dźwięk (słuchawka BT)?

Re: moduł BY z obsługą audio?

Jak najbardziej jest to możliwe. Proste moduły mają do audio tylko
interfejs PCM a te bardziej wyrafinowane również wejścia i wyjścia
analogowe.

Paweł

Re: moduł BY z obsługą audio?
dźwięk

WT32
Nabyłem swego czasu celem zrobienia bezprzewodowych głośników do komputera,
ale nie miałem jeszcze czasu tego zrealizować.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/