Modernizacja Modemu-routera E5830

Mam modem-router WiFi  E5830 i chciałbym go nieco zmodernizować tzn. dodać
mu układ AVAGO 7371 (wzmacniacz pasma UMTS 900) którego w nim nie ma a który
jest w "bratnim" modemie E5832.Na płycie głównej E5830 jest miejsce pod ten
układ i elementy zewnetrzne. Sam układ posiadam z uszkodzonego modemu
(wyrwany USB) E180 i sadzę, że jest sprawny.Brak mi tylko schematu albo
zdjecia płyty głównej E5832 aby móc porównać co i gdzie wlutowano. Widzę
równiez, że sygnał dochodzi do obu wzmacniaczy, zapewnie pracujacych
równolegle i po wzmocnieniu jest chyba sumowany w transformatorku (który
również jest w uszkodzonym modemie). W zwiazku z tym mam pytanie czy ktoś
już coś takiego robił wzglednie czy w zwiazku z tym czekają mnie jakieś
nieprzewidziane sytuacje jak uszkodzenie działajacego E5830.Pozdrawiam

--
Wojtek_B

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów