Mocy przybywaj!

W dniu 2019-12-05 o 16:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

Przedostatnie zdjęcie: Voltage: 230-240Vac, 50/60Hz 420W

Perpetuum Mobile

Reply to
Desoft

Użytkownik "Desoft" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qsbb0h$bv4$ snipped-for-privacy@gioia.aioe.org... W dniu 2019-12-05 o 16:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

Niekoniecznie. Moze podali srednie zuzycie, przy sredniej mocy ...

Myślę, że może mieć 5.6kW. W momencie bezpośredniego uderzenia pioruna.

Reply to
Queequeg

Wtedy to może mieć i 5.6 MW

W dniu 05.12.2019 o 16:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

Znając życie "2000 WATT" to nazwa modelu a nie jakiś parametr techniczny.

Reply to
Kaczin

ale ale jest przelicznik na PMPO ;-P

Olać PMPO, gość twierdzi, że to ma 2x1kW RMS. Tego się już nie da zafałszować. I to przy 420W mocy pobieranej. I jak tu nie docenić postępu technicznego.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

To te niebieskie oświetlenie dodaje brakujące 800W na kanał, może to jakiś nowy rodzaj wzmacniacza hybrydowego. 200W elektrycznie, reszta mocy w pompowana światłem? ;)

Reply to
viktorius

W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 17:24:55 UTC+1 użytkownik Desoft napisał:

Z ciekawości zerknąłem ile waży tafo toroid 1kW i podają ponad ponad 7kg, a tu proszszsz, 2x 1kW na wyjściu i z obudową całość waży 5,3kg.

Dobre są te chińczyki, my to 10 lat za nimi:(

Tak OT, powinni tam wsadzić coś w klasie D. Tego bym oczekiwał po sprzęcie za 8 stówek. A tak? Poszli na rympał i kroją łośków.

Reply to
Konopny

Normalnie cuda Panie :) A może to jest ta słynna free-energy i te brakujace waty czerpie z kosmosu ;)

Reply to
Janusz

Nikt nie powiedział, że nie ma tam zasilacza impulsowego... :)

Reply to
Queequeg

Jest za to zapotrzebowanie na moc z sieci Hi Hi