Moc bierna - Page 3

Re: Moc bierna

ale bedzie miala swoj rozklad, wartosc srednia, wariancje, kwantyle ..

J.

Re: Moc bierna
Hello J.F.,

Co gorsza jest łatwiejsze - to napięcie stałe lub szum i ciężko mówić o
współczynniku mocy.

Re: Moc bierna

No nie wiem - czemu dla szumu nie mielibysmy mowic o roznych mocach ?

J.

Re: Moc bierna

Całkować

Marek

Re: Moc bierna
\oint_^(2 \cdot \pi}
?

Re: Moc bierna

Calka z U*I ? Ale to moc czynna, a ja pytalem o bierna :-)

J.

Re: Moc bierna

Chyba sie nie dowiesz
http://www.imne.pwr.wroc.pl/Wydawnictwa/Nr54/Pomiary/kosobudzki.pdf

Marek

Re: Moc bierna
Hello Michoo,

A nie:
\oint_^{2 \cdot \pi}
?
Albo - konsekwentnie stosując kropkę i po wywaleniu zbędnych nawiasów:
\oint_0^{2 \cdot \pi} dt \cdot U \cdot I

:)

Dla tych, którzy nie rozumieją:
http://www.codecogs.com/latex/eqneditor.php
http://www.matematyka.pl/28951.htm

Re: Moc bierna

Całkowany jest okres 0 do 2pi czyli moc czynna.
Mnie już wypomniano że w tytule jest pytanie o moc bierną :)

Marek

Re: Moc bierna

ADE7758 i chyba reszta z układów Analoga liczy to tak:
Cyt:
Q is referred to as the average reactive power. The instantaneous
reactive power signal q(t) is generated by multiplying the voltage
signals and the 90° phase-shifted current in each phase.

Z tego wyliczyć całkę po czasie i mamy moc bierną.
A przesunięcie fazy to zawsze myslałem, że to dyskretny filtr Hilberta.

Pzdr
Krystian

Site Timeline