MMA7455L obudowa LGA i nie wiem jak podlaczyc

Jest sobie ukladzik - jak w temacie -
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/211553/FREESCALE/MMA7455L.html
mam go przed oczami i ... nie wiem jak go podlaczyc.
Juz na pierwszej stronie jest jego rzut od strony punktow lutowania "Bottom
View" z poprawnie wyrysowanym trojkacikiem, a zaraz ponizej druga "Top View"
z NIE odwroconym trojkacikiem...
Teraz chce zrobic plytke i nie wiem ktora nozka jest przy
"przeciwprostokatnej" trojkacika, pierwsza czy trzynasta...

:-/

Re: MMA7455L obudowa LGA i nie wiem jak podlaczyc

mysle, ze strona 25 datasheeta powinna rozwia─ç w─ůtpliwo┼Ťci

@

Re: MMA7455L obudowa LGA i nie wiem jak podlaczyc

Do sporz─ůdzenia p┼éytki ja bym zaufa┼é rysunkowi 19 ze strony 22. ┼üadnie
zgadza si─Ö z rysunkami ze strony 25. Tam pokazano widok plec├│w (top view) z
oznaczeniem gdzie jest pin 1 oraz p├│l lutowniczych od strony brzuszka
(bottom view).
Mo┼╝na rzeczywi┼Ťcie zauwa┼╝y─ç, ┼╝e nie przejmuj─ů si─Ö zbytnio orientacj─ů
tr├│jk─ůta. Na przyk┼éad na rysunku 18 po lewej stronie przed┼éu┼╝enie
przeciwprostok─ůtnej wskazuje nog─Ö 13, a w pozosta┼éych 1.
Jednak wsz─Ödzie jest wyra┼║nie zaznaczony widok, a numeracja jest jak
zazwyczaj w kierunku przeciwnym do ruchu wskaz├│wek zegara.

Michał

Site Timeline