minifala - jaka moc lutownicy ?

Jaką moc powinna mieć lutownica do minifali ?
POtrzebuję sobie np. czasem przylucić powiedzmy TQFP 64. I jak tak patrzę, to
minifalą
na normalnej lutownicy wygląda niezgorzej.
Ale - moja lutowniczka, która ma chyba z 30 czy 40W wyraźnie nie daje sobie
rady...

Taki cóś się nada ?
http://diolut.pl/stacja-lutownicza-quick-202d-90w-80480-stc-lead-free-esd-safe-p-2247.html

Re: minifala - jaka moc lutownicy ?

Moja ma 45 W i żadnych problemów z minifalą. Co prawda czasem trzeba trochę
podkręcić temperaturę, do powiedzmy 380 stopni, ale lutownica daje radę.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

Mój Xytronic spokojnie daje radę przy 60W ze stabilizacją temperatury.