miniaturowy transformator do modemu

Witam!
Potrzebny mi miniaturowy transformator najlepiej SMD do modemu (taki 1:1,
600ohm)
Musi być jeszcze niski, najlepiej ok. 5 mm.
Te które znalazłem są dwa razy wyższe, a np. firmy Atech oem są ok, ale nie
mogę znaleźć nigdzie sklepu.
pomoże ktoś?

Re: miniaturowy transformator do modemu

Budujesz modem? Może zainteresuj się izolacją kondensatorami? Są takie
modemy, np. silabs takie robi, dwa scalaki odseparowane dwoma kondensatorami.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: miniaturowy transformator do modemu

Nie, buduję detektor SSB. Znalazłem taki ciekawy układ na scalonych
przełącznikach. Można w to miejsce wstawić potencjometr i odbierać sygnał z
suwaka, ale sprawność (w symulacji) jest dużo gorsza.

Re: miniaturowy transformator do modemu

Widziałem kiedyś w modemie dość ciekawe rozwiązanie - na PCB był wielki
otwór z zamontowanym transformatorem wystającym równo po obu stronach
płytki. Jeżeli zadowalałoby Cię takie rozwiązanie (5mm po obu stronach
druku) no to możesz spokojnie kupować trafo wysokości 10mm + grubość płytki.

Można nawet pójść na całość czyli uzwojenie zaprojektować na PCB a na
zewnątrz przykleić rdzeń. Szukaj hasła "planar transformer".
http://omicron-lab.jp/notes/planar-transformer-measurement-with-bode-100.html

               http://dybkowski.net/

Re: miniaturowy transformator do modemu

Pomysł jest świetny, ale raczej do modulatora.
Ja potrzebuję transformator do modemu, czyli na pasmo akustyczne.
dzięki i pozdrawiam,
Andrzej

Re: miniaturowy transformator do modemu
Dzień dobry

Czy aby na pewno potrzebujesz transformatora w klasycznym wykonaniu?
Ja od jakiegoś czasu używam świetnych (IMHO) układów scalonych
SSM2141/2142 (Analog Devices).

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Re: miniaturowy transformator do modemu

Może rzeczywiście wystarczy wzmacniacz z wejsciem różnicowym.
No, koniec pracy na papirze, przystępuję do realizacji.
Dziękuję i pozdrawiam,
Andrzej.

Re: miniaturowy transformator do modemu
Dobry wieczór

Napisz na grupie, jakie efekty uzyskałeś :-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Site Timeline