Miniaturowe rezonatory kwarcowe

Witam Poszukuje jakiś miniaturowych kwarców na 8MHz (w ostateczności 4MHz) HC-49S jest trochę przyduży. Najlepiej cos w obudowie wielkości kwarców zegarkowych. Ewentualnie miniaturowy oscylator na te częstotliwości.

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

moze tak bedzie latwiej szukac :

Pozdrawiam

007
Reply to
007

Użytkownik Piotr Gałka napisał:

Niestety musi to być możliwie stabilne (częstotliwość wzorcowa dla PLL) W Gammie mają coś co by mi pasowało, tylko muszę się dowiedzieć czy sprzedadzą w ilości mniejszej od wagonu :-)

Podziękowania dla Kolegi 007 !!!

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Grzegorz Kurczyk napisał(a):

Ja kupuje cos takiego w maritexie, maja to w dziale rezonatorow ceramicznych, ale jest to kwarc, ma zintegrowane kondensatory, ma 3 piny i jest troche dluzszy niz 1206 i troche wezszy niz 1210. Jak narazie pomiar stabilnosci - w porownaniu do wielkiego kwarcu w HC-49 - nie ma zauwazalnej roznicy na mierniku czestotliwosci z 6 cyferkami i bramkowaniem 1s.

Reply to
BartekK

Witam Jeżeli nic nie uda się dobrać, to tu oprócz oferty gotowych, także dorabiają.

Paweł Pracki

Użytkownik BartekK napisał:

Ma Kolega na myśli to:

to:
Według pdf-a są to rezonatory ceramiczne. Stabilność 0,3% przy 8MHz daje mi 24kHz co przy powieleniu przez PPL-kę da mi ponad 100kHz !!! Coprawda urządzenie nie będzie pracowało w zakresie temperatur -20+80C, ale gdyby teoretycznie stabilność poprawiła się trzykrotnie (0,1%) to mam 8kHz, że o PLL nie wspomnę :-(

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Grzegorz Kurczyk napisał(a):

Wg pdf sa ceramiczne, przedtem przychodzily ceramiczne, ostatnio zamawialem - i przyszly ewidentnie kwarcowe. Maja nawet taki gorny dekielek metalowy jak w HC-49, tylko ze malutki i niski.

Reply to
BartekK