MINI2440 z LCD 7 cali na gwałt potrzebny / S3C2440 dev k it

Otóż na gwałt potrzebny mi 1 (albo lepiej 2) egzemplarze tego kitu w wersji
z LCD 7", i PCB tym "mniejszym", czyli 10x10 (nie wersja SDK) - muszę mieć
to "piorunem",  i dlatego ebay z Chin odpada raczej...normalnie tam bym
sobie spokojnie kupił. A w watterott.com jak raz nie ma (ma być podobno,
ale...).

Ale termin, który mnie urządza to jakiś tydzień - więc postanowiłem zapytać
(wiem wiem, ale czasem się cuda zdarzają... :)... tutaj.
Ktokolwiek wie - ktokolwiek słyszał - każda pomoc będzie mile widziana :)

pozdr.

Site Timeline