Mini zasilanie led na 230V?

Różne rozwiązania, choćby z żarówek led na 230V opierają się na 2-3 łańcuchach szeregowych z większą ilością led. Jeśli padnie jedna - wyłącza się cały łańcuch a drugi pewnie nie jest już stabilny. Szukam rozwiązania pośredniego- minimalny rozmiar układu zasilającego i krótsze szeregi. Pojawiło się coś nowego w tym temacie?

Reply to
bynio

Am 27.10.2010 12:16, schrieb bynio:

Albo rybka, albo pipka. Te z krótszymi łańcuchami są podłączone do źródła 12V, choć układ zasilający może być mały.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Spoko. Niech tyko ten 12V będzie mikry. Nie mogę niestety zejść z wymiarami takiego zasilania poniżej 20mm x 40mm x20mm dla np. 60-80 led w krótkich szeregach :-(

Reply to
bynio

I co? To jest za dużo? A po co mniej?

"..... I co? To jest za dużo? A po co mniej?....."

To pozwoliłoby mi na dokończenie 2-ch projektów. Po prostu mam tylko tyle przestrzeni .-)

Reply to
bynio