mini przetwornica 5V

istnieją gdzieś dostępne na studencką kieszeń miniaturowe przetwornice
generujące 5V z 12V około 1,5A? można prosić o jakieś namiary - na allegro
nir ma...

Re: mini przetwornica 5V

zrobić samemu? LM2575-5 czy LM2595-5 plus dioda szczotka, cewka i para
kondensatorów.

Re: mini przetwornica 5V
Hello Waldemar,

Waldku - ten osobnik tego nie zdoła zrobić a zasra potem mój były
dział na Elektrodzie durnymi pytaniami "a dlaczego nie działa?" czy "a
dlaczego skwierczy?". Potem będzie kolejny flame, jak to niedobrzy
admini posty usuwają :(

Re: mini przetwornica 5V

strasznieś mondry... ale w moim wątku wyżej jakoś nic nie napisałeś...

Re: mini przetwornica 5V
wniosek (tfu...)

zarysował się podział, na tych popartych przez Politechnikę Warszawską i
tych niepopartych... od razu powiem, że ja nie mam zamiaru z tego powodu
schować się gdzieś i nie wystawiać łba bo może mi go odstrzelą... trudno
skoro nie z Wami to może uda się bez Was?

Re: mini przetwornica 5V
A co ci nie pasuje w mojej odpowiedzi? Mam ci zrobić, położyć na stole i
jeszcze podziękować?

Re: mini przetwornica 5V
Hello Waldemar,

Spodziewałeś się wdzięczności? Zapomnij :(

Re: mini przetwornica 5V

to że nie napisałem, to nie znaczy, że nie dziękuję... dzięki jest domyślne,
no przecież.

Re: mini przetwornica 5V

Tak samo, jak mówienie "Dzień dobry".
Powaliłeś mnie tym tekstem.
No przecież.

Wesoły Sanitariusz

Re: mini przetwornica 5V
Roman! Jako, że lubisz wyzwania to proszę:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t18%42153&highlight =
Co Ty Na To?

Re: mini przetwornica 5V

Może jeszcze powinien Wam tyłek wylizać?
Panowie, chłopak zapytał o gotowe urządzenie, które chciałby kupić, a Wy mu
doradzacie, zeby sobie zrobił.
To nie są żadne rady, ani tym bardziej odpowiedzi na temat.

Re: mini przetwornica 5V

Gdzie napisał, że chce gotowe urządzenie? Chciał przetworniczkę, a to co ja
mu podałem, to 4 elementy do zlutowania. Gotowe urządzenia, to np
samochodowe zasilacze do komórek, wystarczy kupić. A jak nie pasowało, to
można powiedzieć, że nie pasuje a nie płakać, że wszyscy go nie kochają i
nikt mu nie pomoże.

Re: mini przetwornica 5V
Hello Waldemar,

U Chińczyka za niecałe $2, przesyłka za darmo:
http://www.dealextreme.com/p/car-cigarette-powered-1000ma-usb-adapter-charger-black-dc-12v-40470

Żeby płakał, to jeszcze możnaby zrozumieć. Ale pyskuje.

Re: mini przetwornica 5V
I to sie bardzo chwali. Rzadka postawa tutaj.

Sa czesto gotowe MODULY (nie wiem czy akutat w przypadku przetwornic)
gdzie nic nie trzeba extra lutowac. I mam wrazenie ze o to chodzilo w
pytaniu.

[...]
"

Chyba ktos inny przegial. nie sadzisz ?

Pozdr

Marek

Re: mini przetwornica 5V

Bo on już nabrał nawyków elektrodowych :)

Re: mini przetwornica 5V

A ja myB6%laB3%em, BF%e durnych pytaF1% nie ma, BF%e sB1% tylko durne odpow=
iedzi,
no nic czB3%owiek ciB1%gle sie czegoB6% nowego dowiaduje, ciB1%gle sie uczy=

Re: mini przetwornica 5V

Mniej więcej w wieku lat 7 człowiek dowiaduje się, że mogą być też durne
pytania. Choćby takie: "chcesz w mordę?", lub bardziej elektryczne: "czy
jak podłączę nogi do minusa a głową do plusa, to pojadę?".

Re: mini przetwornica 5V

To w trakcji tramwajowej jest dodatnie napięcie?

Re: mini przetwornica 5V

    A co to jest dodatnie napięcie?

    Jest różnica potencjałów, znak zależy od tego co przyjmiesz za punkt
odniesienia.

Re: mini przetwornica 5V

Dobre pytanie.

W poprzednim pytaniu już ten punkt przyjęto i określono -- szyny
(ewentualnie nogi).