mini jack - wtyk lamany, lub maly prosty? ktos cos poleci

witam
ja z takim prostym pytaniem.
rozwaliłem sobie kilka par słuchawek - qoss, seenheiser, więc szkoda
wywalać.
potrzebuje do nich jedynie jack'i. te ktore znam, to są zazwyczaj ogromne
proste jacki. szukam czegos malego, mniejszego, ew.. lamanego, niewiem może
ktoś poleci coś niewielkiego, takiego co można przylutować i uzywac przy
przenosnych sprzetach?:)
chetnie link itp, bym wiedzial co i gdzie kupić...
zalezy mi na solidnosci... widzialem plastikowe lamane, ale nawet w sklepie
mi je odradzali;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Re: mini jack - wtyk lamany, lub maly prosty? ktos cos poleci

Kup 3.5mm, adapterem załatwisz 6.3mm, jak będziesz potrzebował do
sprzętu profesjonalnego (czy na takiego wyglądające). A Jacki 3.5mm
kupisz w każdym sklepie elektronicznym. A jak chcesz solidne, to kup
metalowe. Żadnych łamańców.

Re: mini jack - wtyk lamany, lub maly prosty? ktos cos poleci

MiniJacki w sklepach sa, ale ze to kompletnie bezmarkowe, to trudno
cos doradzic. A z reguly sa z kiepskiego plastiku, ktory sie topi przy
lutowaniu. Zlocone kupowac czy jak ..

J.

Re: mini jack - wtyk lamany, lub maly prosty? ktos cos poleci
?Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych: snipped-for-privacy@4ax.com...

ja kupuję Monacor coś 12zł szt ale są wieczne

Re: mini jack - wtyk lamany, lub maly prosty? ktos cos poleci

ogromne
może

Potrzebny Ci zwykły jack 3.5mm ale porządnie wykonany. W typowym sklepie
"za rogiem" dostaniesz prawie wyłącznie najtańsze chińskie g..no z
odpowiednio podniesioną ceną. Polecam kupić coś w sklepie internetowym,
gdzie jest jakiś wybór. Swego czasu kupiłem, chyba w TME, jakiś porządny
(a ściślej mówiąc najdroższy jaki był, licząc że może będzie lepszy) jack
i po pierwsze od razu widać różnicę podczas montażu po drugie zlutowałem i
jest spokój. Obecnie te warunki spełnia np:
http://www.tme.eu/html/PL/wtyki-jack-metalowe-__35mm-czernione/ramka_7183_PL_pelny.html

BTW, mój jack był chyba plastikowy, rodzaj obudowy ma jednak drugorzędne
znaczenie.

e.

Site Timeline