mini jack - jaki i gdzie?

witajcie,

przepraszam - nie znam katalogow i firm gdzie się za tym rozglądnąć, a już
tym bardziej nie mam namacalnego doświadczenia przydatnego w tej sytuacji.

Mam sluchawki  porta pro w ktorych  jakiś czas temu urwalem wtyk.

chciał bym je przywrocic do zycia,
ale w sklepie okolicznym mają tylko dosć spore, metalowe, tradycyjne Jacki.

czy możecie mi wskazać, konkretny produkt, w konkretnej firmie, jaki mogę
zamówić i być zniego zadowolonym?
zależy mi na dobrej jakości produktu i na stosunkowo małym rozmiarze - jeśli
są kątowe to chętnie.

--
Pozdrawiam, Bartek

Re: mini jack - jaki i gdzie?
Tue, 13 Nov 2012 10:01:24 +0100 "Bartek"

Ale nikt nie wie jakiego tam masz Jacka. Występują one w trzech
rozmiarach - 2,5mm, 3,5mm, 6,35mm. Typowe są trójstykowe, ale jeżeli
to słuchawki do jakiegoś telefonu cy cuś to mogą być czterostykowe
itp. Mówisz że mały znaczy co? Małe złącze (2,5mm) czy mała obudowa?

Szukaj złącz firm np. Neutrik, Nakamichi, AMP - są zrobione bez
porównania solidniej od tego chińskiego szajsu który jest w sklepach
elektronicznych, Można je dostać w sklepach muzycznych i na Allegro.

Re: mini jack - jaki i gdzie?

Te ćwierćcalowe (6,35mm) nie nazywaja się "mini jack", to wiem na pewno.
Na te 2,5mm też najczęściej mówi się "micro jack". Więc bez przesady
z tym "nikt nie wie".

Re: mini jack - jaki i gdzie?

dokładnie tak  sądziłem że zostanie to odebrane, tym bardziej że raczej
rozmawiam z osobami "w temacie" siedzącymi:)

chodzi o wtyk  3.5 mm, łamany lub prosty, niewielkich rozmiarów. to
przenośne słuchawki, dlatego nie chciał bym by obudowa jacka była 5
centymetrowa.

słuchawki to koss porta pro. tradycyjne, zwykle, znane sluchawki.

jacki jakie mam pod ręką to najtansze zwykle  średnio wykonane  i dość spore
produkty.

--
Pozdrawiam, bartek

Re: mini jack - jaki i gdzie?

Urwany wtyk obrać z plastiku, dolutować przewody, założyć 2cm koszulki
termokurczliwej czarnej 4/2 na to 1,5cm czarnej 8/2. Kilka sekund po
obkurczeniu jest na decyzję czy ma być prosty czy kątowy.

Site Timeline