Mikser audio do amplitunera Yamaha R-300

Witam, mam może trywialne pytanie ale nie chciałbym zepsuć
sprzętu który posiadam. Znalazłem taki mikser "ART Powermix III":
http://www.artproaudio.com/products.asp?type90%&cat13%&id74 %
i rozważam aby go nabyć i podłączyć jednocześnie komputer
oraz odtwarzacz CD i radio internetowe "Logitech Squeezebox"
do jednego wejścia AUX amplitunera przez ten mikser.

Mam jednak wątpliwości:
1. Wejście wymienionego miksera ma w/g powyższej strony
"tylko" 10 kOhm - a źródła dźwięku mają wyjścia jak sądzę
"line-out" (dwa cinche - w "CD" i "Squeezebox")? Czy te 10
kOhm na wejściu to nie jest za mało i nie zepsuje wyjść
urządzeń np. nadmiernie je obciążając?

2. Druga sprawa to wyjście tego miksera ma 100ohm i też nie
wiem czy to jest OK do podłączenia do wejścia AUX amplituera
(dwa cinche).W opisie amplitunera (Yamaha) są wejścia
"200mV/47kOhms". Nie chciałbym aby się coś zepsuło przez ten
mikser z powodu niedopasowania elektrycznego wejść/wyjść. Czy
myślicie że ten mikser się nada? Musiałbym kupić do niego
kilka przejściówek i kabli ale najważniejsze czy jakość
dźwięku będzie dobra i nic się nie spali?

Re: Mikser audio do amplitunera Yamaha R-300
odtwarzacz
Tu musisz zapewnić dobre uziemienie komputera i to jedyny warunek

To całkiem przyzwoite obciążenie, nic nie zepsujesz

coś
Podobnie jak powyĹźej nic nie spalisz

Miłego słuchania Piotr

Site Timeline