Mikrokontroler z dużą ilością ramu na pokładzie

Rozumiem, dzięki.

No to $300 w kieszeni zostaje :-)

Dzięki.

Tak będę musiał zrobić...

Mam krótkie pytanko - nie widzę odpowiedzi w pobieżnie przejrzanym datasheet - czy źródłem zegara do PLL może być wew. generator RC 8MHz? Chciałbym proca i uarty popychać wewnętrznym generatorem RC (1%) ale 8MHz to ciut za mało i potrzebuję to przemnożyć w PLL... :-)

Reply to
Pszemol

W dniu 2010-11-18 17:41, Pszemol pisze:

Do coretx-ow z NXP polecam srodowisko LPCExpresso:

to darmowe IDE oparte na eclipse, z kompilatorem gcc i debugowaniem, darmowa wersja ma ograniczenie do 128k kodu - ale tylko narzedzie do programowania ma to ograniczenie. Sa tez tanie development board - za 20 € masz plytke eval i JTAG
mozna 'odlaczyc' od eval board-u i uzywac ze swoja plytka.

Pozdr AK

Reply to
AK

Dzięki. Przyda się informacja.

Reply to
Pszemol

Pszemol przemówił ludzkim głosem:

To widać na "Clock tree" w datasheetach.

To nie jest dobry pomysł. Ten 1% nie jest zagwarantowany w pełnym zakresie temperatur i napięć zasilających. Dla temperatur dodatnich masz rozrzut -2...2,5%. Czy to wystarczy dla RSa? Musisz policzyć. Jeśli mnie pamięć nie myli to tylko NXP gwarantuje 1% dokładność w całym zakresie temperatur w nowszych armach.

Reply to
Zbych

Zbych snipped-for-privacy@onet.pl napisał(a):

Rozumiem, że kompilatorem pozostaje GCC? Jest gdzieś jakiś tutorial jak to pożenić z MS VS?

Reply to
Grzegorz Niemirowski

Grzegorz Niemirowski przemówił ludzkim głosem:

Odpowiadam w kolejności: tak, nie wiem :-)

Reply to
Zbych

W dniu 2010-11-16 01:51, Pszemol pisze:

Może IAR? W wersji do 32k jest bezpłatny.

Pozdrawiam, Maciek

Reply to
Maciej Iwanczewski

Ależ gdzie tam, od początku ten sam, choć od pół roku inny operator... może toto :(

Miłego.

Irek.N.

Reply to
Irek N.