mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25

Dzien dobry,
chcialem sie zapytac czy mikrofon Audio Technica ATR-25 (220zl), jest dwa razy
lepszy od mikrofonu kierunkowego olympus ME-12 (ok. 120zl)

ME-12:

http://www2.olympus.pl/consumer/2587_ME-12_Microphone.htm

ATR-25:

http://muzyczny.pl/pokaz.pl?id11%5198
http://www.konsbud-audio.pl/index.php?page_id=4&detailed=1&product_id52%9

czy moze roznica jest nie wielka i nie warto przeplacac? zalezy mi glownie na
nagrywaniu sygnalu mowy z odleglosci kilku metrow (tzn 4-6m)

pzdr,
dominik

Re: mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25

Zdefiniuj co to wedlug Ciebie znaczy dwa razy lepszy??

Czy samochod za 100 tys jest 10 razy lepszy od tego za 10 tys??

Re: mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25

chodzi o to czy stosunek sygnalu do szumu jest dwa razy wiekszy lub inaczaj (i
chyba jeszcz lepiej) czy roznica miedzy tym co slyszy czlowiek, a tym co slyszy
przy odtwarzaniu materialu nagranego przez mikrofon jest x2 wieksza

Re: mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25

    Przecież sam możesz to sprawdzić w takim sam sposób jak reszta osób
piszących/czytających pme. Porównać dane techniczne i nagrać próbki.

--
Filip.

Re: mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25
Hello dominik,

Już dawno durniejszych pytań nie widziałem... Różnica x2 większa?
Różnica czego?

Re: mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25
slyszy

Pytanie moze trudno sformulowac, ale czlowiek pyta bardzo madrze - za
co placi i czy warto przeplacac :-)

Re: mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25
 roBF%nice dla  s/n miedzy tymi mikrofonami sB1% doB6%E6 duBF%e.
Ja kupiB3%bym  dla tych parametrF3%w AT875R:

http://www.monterdiy.vel.pl/?p3D%125

Re: mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25
Tu masz konkretny multitest shotgunF3%w:

http://www.kenstone.net/fcp_homepage/right_mic_brockett.html#Test%20#1

Re: mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25
Hello J,

(i
slyszy

A czy Ty choć spojrzałeś, co on porównuje? Stereofoniczną podwójną
kardioidę z pełnym pasmem z wtyczkowym badziewkiem o ograniczonym do
mowy paśmie. Jak można w ogóle porównywać tak nieporywnywalne
konstrukcje, przeznaczone do zupełnie różnych zastosowań?

Re: mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25

No to trzeba mu tak odpisac.

Hm .. badziewko ? Kosztuje 4x wiecej za przetwornik, widac
producent uwaza inaczej :-)

J.

Re: mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25

dwa razy wieksza roznica, miedzy tym co slyszy czlowiek, a tym co slyszy przy
odtwarzaniu materialu nagranego przy pomocy mikrofonu (chodzi wylacznie o sygnal
mowy)

nie bede sie juz wiecej pytal czy x2 czy x3, bo raczej golym uchem tego sie nie
odrozni, bo za tym sprawdzil bym to sam, ale niestety nie mam dostepu do tych
mikrofonow, a w sklepie dostepne sa tylko za zamowieniem

czyli rozumiem ze me-12 jest znacznie gorszy, tzn jest badziewiem?

to chcialem sie zapytac jeszcze tylko, o ten mikrofon powierzhniowy ATR-97 - bo
chyba zrezygnuje z kupna z mikrofonu kierunkowego - bo chce rejestrowac dzwiek
zarowna z przodu jak i bokow, i moze z tylu

http://www.scort.pl/p/pl/2871/audio-technica+atr+97+mikrofon+powierzchniowy+seria+atr.html

zatem czy ten ATR-97 (130zl) bedzie znacznie gorszy od ATR-25 (220zl)
(interesuje mnie wylacznia czestotliwosci mowy/glosu ludzkiego)?

Re: mikrofon Olympus ME-12 vs Audio Technica ATR-25

A dlaczego akurat te typy? Jeśli tylko do mowy to proponuję Vivanco EM55 za
ok. 75zł.

pzdr! Nix

Site Timeline