mikrofon do tel, może ktoś bęzie wiedział?

cześć,
padł mi mikrofon w tel. LG ku990i, na alle.. znalazłem
tylko do ku990 , może być taki?
mirek

Re: mikrofon do tel, może ktoś bęzie wiedział?

Może być.

Re: mikrofon do tel, może ktoś bęzie wiedział?

ok, thx
jeszcze jedno (cóż trochę zajedzie lamersko)
jak to najlepiej zdemontować i wmontować,
posiadając jedynie lutownicę?
coś wygoglowałem o jakichś hot'ach,
jest jakaś nadzieja bez takiego sprzętu?
mirek

Re: mikrofon do tel, może ktoś bęzie wiedział?

O ile sie nie myle, to mikrofon nie jest wlutowany, a na blaszkach.

Re: mikrofon do tel, może ktoś bęzie wiedział?
no ok, ale co to oznacza?
jak to zdemontować na blaszkach?
mirek

Re: mikrofon do tel, może ktoś bęzie wiedział?

Użytkownik "Mirosław"

Tak jak demontujesz baterię. Wyciągasz i wkładasz nowy/nową.

Robert

Re: mikrofon do tel, może ktoś bęzie wiedział?

ciekawi mnie jak wyjąc taką baterie
http://www.google.com/search?hl=pl&q=mikrofon+ku990&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw14%40&bih75%7

Re: mikrofon do tel, może ktoś bęzie wiedział?

Użytkownik "Mirosław"
http://www.google.com/search?hl=pl&q=mikrofon+ku990&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw14%40&bih75%7

Tego nie wiem. Wiem, że z mojej N70 na blaszkach wyszedł jak bateryjka.
Ten chyba lutowany, z tego co widać.

Robert

Re: mikrofon do tel, może ktoś bęzie wiedział?

No i zwykłą lutownicą to ciężko będzie o ile możliwe bez zniszczenia.

--
Irokez

Site Timeline