mieszacz mikrofalowy

Witam Grupowiczow.
Poszukuję jakiegoś mieszacza zrównowazonego pracującego do 5GHz.
Potrzebuję wybełtać sygnał generatora o stałej częstotliwości 2,5GHz z
generatorem przestrajanym w zakresie 2,53..4,53GHz tak aby na wyjściu
otrzymac sygnał z zakresu 0,03..2GHz. W tej chwili do prób używam
IAM-81008 produkowanego przez HP. Działa jak trzeba, ale ma zbyt mały
zakres częstotliwości wyjścia IF (wg dokumentacji DC..1GHz; podczas prób
działał znośnie do IF=1,3GHz). Potrzebuję mieszecza mającego szerszy
zakres czestotliwości wyjściowej IF. Praktycznie idealny byłby IAM-82008
lub IAM-82028 tylko gdzie to dostać :-/ Może ktoś zna jakiś inny scalony
mieszacz o podobnych parametrach i do zdobycia. W ostateczności zostanie
mi rzeźbienie mieszacza mikropaskowego w FR4/0,8mm ;-)

Pozdrawiam
Grzegorz

Re: mieszacz mikrofalowy

O ile nie musisz mieć koniecznie mieszacza w krzemie to myślę że dobierzesz
coś sobie w Mini-Circuits. Mają w ofercie całą masę modułów mikrofalowych,
mieszaczy SMD odpowiadającychj twoim wymaganiom wyszukiwarka wyrzuciła ponad
60.
Można zamówić bezpośrednio na stronie, a wysyłają z Wielkiej Brytanii.

pzdr,
j.

Site Timeline